The Butterfly Button

חלוקת ערכות קישוטי סוכה למשפחות צמי"ד ולמתמודדים בבריאות הנפש

 

לקראת הסגר קיבלו המשפחות ערכות מושקעות לקישוט הסוכה, המשפחות שכבר באו לקחת מודות ומברכות על התעסוקה בימים לא פשוטים אלה.

במהלך הסגר הראשון חילקנו מספר פעמים ערכות אומנות מושקעות לילדים שבבית, ערכו ספורט טיפולי לילדים שנפסקו להם הטיפולים, הצמדנו מתנדבים לילדים היקרים וחולקו סלי מזון.

אגף צמי"ד במינהל הקהילתי פועל במהלך השנה במתן מענה לילדים עם צרכים מיוחדים, האגף מפעיל חוגים שונים כמו רכיבה טיפולית, כלבנות טיפולית ועוד. ופורום הורים לילדי צמי"ד שנפגש במהלך השנה לחשיבה על דברים חדשים ולגיבוש ההורים. חלק מפעילות הפורום היתה הקמת הגן הנגיש ובחירת המתקנים בו.

________________

בתוכנית חלונות חולקו ערכות שונות, המותאמות לבוגרים.

לקראת הסגר הנוכחי הכנו ערכות חדשות , כשבכל ערכה יש יומן ובמהלך הסגר ישלחו משימות יומיות של כתיבה, שירה, ציור, צילום, חיזוק ועידוד!

התגובות שאנו מקבלים מהאנשים מראים את המשמעות הרבה הן בפעילויות הוירטואליות ובקשר השבועי איתם והן בערכות המיוחדות שאנו שולחים.

במהלך הסגר הקודם העבירה התוכנית את הפעילות בצורה וירטואלית ויצרה ערכות אומנות מותאמות לאנשים שבבתים, על מנת לסייע להם להפיג ולו במעט את הבדידות בה הם נמצאים.

 

תכנית חלונות מציעה תמיכה ושילוב חברתי בקהילה עבור אנשים המתמודדים עם קשיים נפשיים.

התכנית מאפשרת למתמודדים עם פגיעה נפשית להשתלב בפעילויות פנאי במקומות השונים, במחיר מסובסד, תוך קבלת הכנה ותמיכה לפי הצורך.

מטרת התכנית היא להקל את הגישה למשאבים ולפעילויות שקיימים בקהילה, ולסייע במפגש עם אנשים אחרים השותפים לאותן פעילויות. התכנית מאפשרת הזדמנויות חדשות לפעילות פנאי, חברה והעשרה, כשהדגש הוא על שילוב בקהילה.

אם לא קיבלתם ערכה מוזמנים לפנות ללאה אלקייס – מנהלת אגף צמי"ד ותוכנית חלונות במספר 050-6364800 או במייל zamid@pisgatze.matnasim.co.il

 

 

img