The Butterfly Button

מגפת הקורונה משפיעה במספר תחומים על מדינת ישראל. אחת התופעות השכיחות כיום היא עלייה באימוץ כלבים

עם תחילת הסגרים של הקורונה לרובנו ניהיה תחביב חדש המאפשר  לנו לצאת-טיול עם הכלב.

יחד עם היציאה מהבית וקצת אוויר שקיבלנו התגברה צרת לכלוך הרחובות ע"י כלבים.

בעקבות זאת ושיח רב עליה בקבוצות הוואצפ השונות הוקמה לפני כחודשיים בשיתוף פעולה עם המינהל קהילתי ובהובלת חופית, העובדת קהילתית,   קבוצת פעילים הנקראת "קקי פסגתי". הקבוצה החליטה לנסות ולמגר את תופעת צואת הכלבים. בקבוצה החלו דיונים, תיעודים ורעיונות למיגור התופעה.

בעזרתה של חופית העובדת קהילתית בתאריך ה4/1/2021 נערכה פגישה יחד עם סמי תמיר, מנהל יחידת מבצעים ממחלקת אכיפה ושיטור של העייריה ,חופית ודורין מהמנהל הקהילתי,  חברי הקבוצה והצטרף גם חבר המועצה, יהודה פרויידגר.

בפגישה הועלו נתונים על אכיפת צואת הכלבים שבוצעה בחודשים האחרונים והועלו רעיונות, הצעות ודרכי פעולה להמשך פעילות בפן ההסברתי והאכיפתי עם חלוקת משימות לכלל המשתתפים.

בשבועיים האחרונים החל קמפיין תודעתי הסברתי בקבוצות הוואצאפ עם פלאייר אשר הסביר ושיתף על מבצע האכיפה שהתקיים בשכונה.

 בחודשים נובמבר- דצמבר וחולקו בו כ-133 דו"חות על סך 475 ₪ כל אחד.

במקביל בשיתוף עם העירייה ובהובלת עוזי בונדק מנהל הרובע יחד עם דאלס מנהל מחלקת הגינון של רובע צפון בוצע מיפוי של מיקומים לטובת הצבת עמדות של "שקי-קקי" ושילוט בהתאם.

הפרויקט עצמו בשלבי ביצוע מתקדמים ובשבועות הקרובים יותקנו השלטים והעמדות וזה שוב המקום להודות לדאלס מנהל מחלקת הגננות של רובע צפון ולעוזי בונדק מנהל הרובע על הובלת הפרויקט ביד רמה ובמקצועיות וכמובן עם אוזן קשבת לתושבים.

בהמשך,צפויות עוד פעולות של הוועד בתחום ההסברה לקהילה הרחבה בשיתוף פעולה עם תנועות הנוער אגף אכיפה ושיטור רובע צפון ועיריית ירושלים.

ולסיום חברי הקבוצה פונים לכולם בקריאה אחת:

עזרו לנו לשמור על פסגת זאב נקיה.

לכלכת אספת כדי שלא תשאל למה את הקנס קיבלת

img