The Butterfly Button

 

 

תושבים השתתפו בערב משותף עם העיתונאי ואיש הטלוויזיה, דני קושמרו, ושמעו ממנו את כל הסודות והסיפורים שמאחורי ההנחיה

אולפן הטלוויזיה, שידור חי עם המנחה דני קושמרו. באולפן יושבים מפקד חיל האויר לשעבר, האלוף איתן בן-אליהו, יחד עם אביו של הטייס והאסטרונאוט אילן רמון ז"ל. בשידור חי מתקבלת הידיעה על כך שמעבורת החלל מתפוצצת, ואילן נהרג.   מה עושים ? 

תקרה שקורסת על החוגגים באולמי ורסאי וגורמת לאסון גדול . פריצה לשידור עם מושגים חדשים של פל-קל אסון התאומים 

ב 11- בספטמבר . שידורים רצופים עם מראות ועדויות קשים מנשוא , לצד אלו , גם כתובת סיקור מהשטח בהגשה חוויתית להנאת הצופים . על אלו ונוספים סיפר העיתנוי ואיש הטלוויזיה , דני קושמרו , בערב שהתקיים במינהל הקהילתי .

הקהל רותק כשדני גולל את סיפור חייו הפרטיים כאיש אקדמיה ורס"ן בחיל הים . הוא סיפר על כך שאהבתו לתקשורת הביאה אותו להנחיה בטלוויזיה ולהפקת כתבות שטח , בהרצאתו תיאר את ההכנות לשידור , המתחילות חמש שעות קודם , על בחירת המילים הנכונות לתוכן הכתבה , תוך שהוא מדגיש שניתן להעביר  את המסר הנדרש לפי השקפת עולמו הפוליטית , הוא דיבר אפילו על כיצד מגיב מגיש חדשות בשידור חי לשיעול או התעטשות .

לשאלות שבאו מהקהל ענה קושמרו בשמחה , רובן עסקו בעיקר בנתניהו ובעיסוק התקשורתי בו , קושמרו סיפר כי כתבת שטח שעשה בנושא המסתננים בדרום עלתה למדינה מעל מיליארד שקלים , כשהחליטה הממשלה בעקבותיה להקים את הגדר שתמנע הסתננות לישראל .

הערב עם קושמרו היה עוד מפגש מרתק בסדרת ההרצאות שקדמו לו : מיכל דליות , פרופ' רולידר , רונה רמון ועוד , באגף התרבות במינהל הקהילתי מכינים מפגשים מעניינים נוספים לאחר החגים ומאחלים

שנת תרבות טובה .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

img