The Butterfly Button

 קבוצות הליגנ הייצוגיות של המינהל התחילו בשבוע החולף את צשחקיהן לעונת 2017-18,קבוצת הנוער הארצית מיצחה בחוץ את אליצור ירושלים והעפילה לסיבוב השני בגביע האיגוד לנוער. הבוגרים הפסידו בבית במסגרת הגביע,וקבוצות הנערים התחילו את העונה ביום ראשון האחרון. 

קבוצת הבוגרים אכזבה את האוהדים שהגיעו במהלך חול המועד לעודד את הקבוצה של השכונה, הסיבוב הראשון בגביע האיגוד לגברים, הפגיש את אליצור גוש עציון מול הפסגה, המשחק התקיים לעיניהם של כשמונים צופים. 

פתיחת המשחק הייתה שקולה, כאשר שתי הקבוצות נוטלות לסירוגין את ההובלה, ברבע השני עלו האורחים ליתרון קטן שעליו שמרו עד להפסקה, 40:37 במחצית,ברבע השלישי הצליחו האורחים לנצל חולשה מקומית, וגוש עציון התעלתה בשני צדי המגרש.וההפרש צמח בהדרגה, כחמש דקות לסיום,המשחק היה נראה גמור שכן ההפרש עמד על 15 נקודות. התעוררות בהגנה ויכולת קליעה טובה מחוץ לקשת החזירה את המקומיים למשחק. עד שההפרש עמד על שלוש נקודות בלבד כדקה לסיום! הניסיון של האורחים, ובעיקר קור הרוח בקליעות העונשין. השאיר את הניצחון אצלם בתוצאה 84:79. מעבר להפסד ולהדחה המתסכלת ממסגרת הגביע,היכולת החלשה ברוב שלבי המשחק מדאיגה אבל השחקנים והצוות המקצועי בטוחים שבליגה הדברים יכולים להיראות אחרת. הרבו לקלוע: לירון איש-דן,18 נקודות . יניב בן-נחום,15 נקודות, תמיר טבו,13 נקודות והראל אלקובי, 12 נקודות. 

קבוצת הבוגרים בליגה ב' הפסידה בחוץ מול אליצור גוש עציון במסגרת גביע איגוד הכדורסל לליגה ב'. 

קבוצת הנוער ארצית של תומר אסף פתחה ראשונה את העונה במשחק חוץ ראשון נגד אליצור ירושלים במסגרת גביע האיגוד. המשחק נפתח באופן שקול,כשהמארחים אשר משחקים בליגה נמוכה יותר מפסגת זאב מצליחים להישאר במשחק ולא מאפשרים לאורחים לפתוח פער. 

חוסר הריכוז של שחקני הפסגה ברבע השני איפשר למארחים להפוך את התוצאה. והמחצית הסתיימה ביתרון  נקודה לקבוצה מאליצור. למחצית השנייה שחקני הפסגה עלו אחרת.הגנה חזקה בשילוב של התקפה קבוצתית הובילו את הפסגה לרבע שלישי מצוין אשר הסתיים בתוצאה 48:33 לשובת הפסגה,מכאן ועד סוף המשחק זה כבר היה להכין את פערי הרמות בין הקבוצות. הפסגה מנצחת בסיום 59:44 ועולה לשלב הבא בגביע. הרבה לקלוע: אופיר חלקדרוב,20 נקודות. 

קבוצת הנערות א' - אירחה את המועמדת לאליפות ולעלייה לליגה הלאומית-מכבי אשדוד. הרבע הראשון היה שקול,אבל באמצע הרבע השני השתלטו האשדודיות על המשחק וניצחו בצורה משוכנעת. 

קבוצת הנערים הארצית- השיגה ניצחון טכני במסגרת גביע האיגוד והעפילה לסיבוב השני לאחר שתל כביר החליטה לפרוש ממסגרת הגביע. במסגרת הליגה הפסידו הנערים ממחזור הראשון בחוץ מול הפועל מבשרת ציון. 

קבוצת הנערים לכיתות ט'-י'- הפסידה בחוץ מול הפועל ירושלים.

קבוצת הנערים לכיתות ט'- השיגה נצחון טכני בבית מול הפועל חבל מודיעין. 

 

 

img