The Butterfly Button

המינהל הקהילתי נפרד ממנהל אגף הנוער,איתיאל בן חיים, רכזת התחדשות, יהודית אלכסנדרה מנדלבאום, ומנהל אגף קהילה,אבי מוליאן. בעבודה נכונה עם הנוער והקהילה, השכונה מגובשת וטובה יותר. 

 

 פסגת זאב נפרדת לאחרונה ממנהל אגף הנוער, איתיאל בן חיים,רכזת התחדשות, יהודית אלכסנדרה מנדלבאום, ומנהל אגף קהילה,אבי מוליאן. השלושה סיימו שנים של מושקעת בתחומיהם. 

אתיאל הוביל, באישיותו המיוחדת ובמסירות,את אגף הנוער לפעילות ענפה ומגוונת מול תנועות הנוערבהפעלת מתנדבי סח"י וסיירת חסד ייחודית. שגרירים הצעירים, מצעד לפידים החנוכה,מסיבת רחוב בקיץ,יציאות לאטרקציות לבני הנוער. מרוץ "אחרי" לנוער לפני גיוס, מרכז למידה ע"ש הפקת אירועי תרבות לנוער והפעלת והעצמת מועדון הנוער הבלופ. 

במסיבת הפרידה ובהתרגשות רבה סיכם איתיאל חמש שנים וחצי של פעילות מתוך אמונה בנוער. הוא ציין בסיפוק את התקדמות האגף והבאתו ליצירת משפחת נוער אחת גדולה. 

אבי מוליאן הקיף פעילות של החינוך ועבודה מול מנהלי בתי הספר וועדי הורים וכן הפעלת ועדת החינוך במינהל ויצירת פרויקטים משותפים כולל החידון המסורתי. הוא ליווה את תהליך סגירת בית הספר נתניהו ויצירת בית ספר למצוינות, בנוסף, היה אחראי על הרכזים בתחום האורבני, השכונה הצעירה,קליטה,ניצולי שואה,אוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים (צמי"ר) והגיל הבכיר,גינת הסחב"ק ועוד. 

תחומים שלעצמם פרחו והתפתחו בתקופתו של מוליאן.הואגם ניהל את שלוחת המינהל במזרח והיה שותף להקמת הג'ימבורי,להנאת המשפחות והילדים.

במסיבת הפרידה,עם חיוך ביישני, סיפר אבי על הירתמותו לכל תחום השכונה וסיכם במשפט: " אם פעם נושאים אלה נדרשו להשקעה ותכנון שלא הצליחו בפסגת זאב,כיום רבים המבקשים לדעת וללמוד איך זה כל כך מצליח בפסגת זאב". 

אלכסנדה מנדלבאום פעלה למפגשים ומיזמים ברוח ישראלית יהודית. היא סיכמה ואמרה שהיא משאירה אחריה סביבה דינאמית ליצירת קהילה בריאה המשולבת באחוות העם והארץ. 

אהוד (אודי) רמבח, יו"ר המינהל הקהילתי ואירה בגיונס מנהל המינהל בירכו את הרכזים המסיימים והביעו הערכה לעבודתם.,להצבת המטרות ולהשגתם. הם אמרו כי בהחלט השכונה התקדמה בתחומי הפעילות בהם עסקו,ועל כך התודה. 

השניים איחלו הצלחה לרכזים המסיימים ובירכו את המחליפות: דניאל דימדי,מנהל אגף הנוער ועירית לווינגר, מנהלת אגף הקהילה. 

 

 

img