The Butterfly Button

 

מרכז המוסיקה

מרכז המוסיקה במנהל הקהילתי בפסגת זאב בניהולה של הגב' גלינה פריץ, מציע מגוון רחב של אפשרויות להתפתח בעולם המוסיקה. המרכז מאפשר שיעורי נגינה פרטניים בכלי נגינה מגוונים, לכל הרמות ולכל הגילאים, שיעורים קבוצתיים לגיל הרך ושיעורים לבעלי צרכים מיוחדים. בנוסף המרכז מציע פעילויות מוסיקליות שונות לאוהבי המוסיקה.

 

מקום ההוראה

מרכז המוסיקה פועל בבניין המנהל הקהילתי (שדרות משה דיין 135) וכן בשלוש שלוחות במזרח השכונה. צוות המורים מונה כ-23 מורים למוסיקה, המלמדים בכלים שונים ומגוונים. מורי המרכז, נבחרו בקפידה, קיבלו הכשרתם באקדמיות למוסיקה בארץ ובחו"ל, כולם בעלי תואר ראשון או שני במוסיקה.

 

תוכנית הלימודים

הלימודים מתקיימים באווירה חמה, אוהדת ומעודדת, לצד שמירה על מקצועיות ושאיפה להישגים גבוהים ולמצוינות. הלימודים מתקיימים לפי הדרישות של הפיקוח הארצי לחינוך מוזיקלי. לכל תלמיד נבנית תכנית לימודים אישית על ידי המורה הפרטי. כל מורה מקיים מספר קונצרטים כיתתיים במהלך השנה המאפשרים לתלמיד לרכוש ביטחון בנגינה מול קהל. בנוסף, מקיים המרכז מספר קונצרטים פומביים הפתוחים לכלל תושבי השכונה וכן קונצרט מורים. במסגרת שנת הלימודים מתחייב המרכז למתן מספר מסוים של שיעורים, הנפרשים לאורך השנה. יש אפשרות ללמוד במסגרת של שיעור שבועי אחד או מסגרת של פעמיים בשבוע.

 

שיעורי המוסיקה במרכזהמוסיקה:

 

שיעורים פרטניים: שיעורים אישיים לכל הגילאים בכלים הבאים: פסנתר (קלאסי וג'אז), סקסופון, קלרינט, חלילית, חליל צד, חצוצרה, כינור, צ'לו, גיטרה קלאסית, גיטרה אקוסטית, גיטרה חשמלית, גיטרה בס, אורגנית, מערכת תופים, דרבוקה, פיתוח קול ועוד. 

 

מקהלת ילדים 

בניצוחה של דניאל ארד, בוגרת תואר ראשון מהאקדמיה למוסיקה בירושלים בניצוח מקהלות, בשני קבוצות גילאים 5-7 ו 7-12.

 

שיעורי פיתוח קול 

שיעורי פיתוח קול בכל הז'אנרים המוסיקליים: אופרה, מוסיקה פופולארית, ישראלית, קלאסיקה עולמית ועוד במגוון שפות :עברית, אנגלית, ספרדית, רוסית, איטלקית וגרמנית.

 

תזמורת

חדש במרכז המוסיקה!

אנחנו מתחדשים בתזמורת אשר הוקמה השנה במרכז המוסיקה ילדים ובני נוער (מעל גיל 10) אשר מעוניינים להצטרף לתזמורת, בכל כלי הנגינה, מוזמנים

 

שיעורי העשרה

בנוסף לשיעורים הפרטניים, כל תלמיד במרכז זכאי להשתתף בתשלום סמלי של 45 ש"ח בשיעורי העשרה ולימודי תווים. תלמידים שלא לומדים בקונסרבטוריון יכלים להשתתף בלימודי תיאוריה בתשלום של 95 ש"ח.

 

חוויה מוזיקלית לגיל הרך: תוכנית ייחודיות לגיל הרך המפתחת את החושים המוסיקליים, עוזרת לילדים להיכנס לעולם המוזיקה ומכינה אותם ללימוד כלי נגינה.

 

קבוצות הנגינה בתוך בתי הספר בשכונה:

צוות מרכז המוסיקה פועל גם בתוך שלוש שלוחות במזרח השכונה: בבית הספר תל"י (רחוב יצחק טוניק 21), בשלוחת המנהל הקהילתי (רחוב יצחק טוניק 23) ובית הספר ממלכתי דתי בפסגת זאב מזרח. 

בבתי הספר נערכים שיעורים פרטניים או בקבוצות במגוון כלים כמו כלי נשיפה (סקסופון, קלרינט וחצוצרה), כלי מיתרים (כינור וצ'לו) ופיתוח קול. תלמידי בית הספר משתתפים בקונצרטים שונים של מרכז המוסיקה.

 

פעילות משפחתית וקהילתית סביב המוסיקה

מרכז המוסיקה שם לעצמו כמטרה להפוך את הקהילה בפסגת זאב לקהילה מוסיקלית ולפתח אהבה למוסיקה לדור הצעיר. לכן, הוא שם דגש על פעילות קהילתית למשפחות ומפתח כישרונות צעירים וקבוצות ייצוגיות אשר מייצגות בגאווה את השכונה. הפעילות כוללת תחרויות שירה ("כוכב נולד" לילדים ובני נוער ו"שר ומאושר" למבוגרים), ערבי שירה בציבור, מקהלות, סדנאות מוסיקליות, הרכבי נוער ועוד

 

לצפייה בסרטון מתוך הקונסרבטוריון לחצו כאן

 

לצפייה בסרטון של מרכז המוסיקה פסגת זאב לחצו כאן

 

img