The Butterfly Button

פרידמן טופול ושות', משרד עורכי דין ונוטריון 1998

עו"ד ומגשר אסף טופול / עו"ד ומגשר גבריאל פרידמן

פרידמן & טופול ושות', המשרד הגדול והוותיק במעלה אדומים מלווה אתכם במתן פתרונות במצבים בהם אתם זקוקים לעזרה, תמיכה וייעוץ.

דיני מקרקעין-חוזי מכר דירות, דיני משפחה-גרושין וירושות, דיני עבודה, ביטוח לאומי, הסכמי גישור, דיני נזיקין, תאונות דרכים.

סנטר 06 - רח' צמח השדה 29 , מעלה אדומים טל': 02-5901869 / 02-5351159 ftlaw@walla.com

 

זמן חדשות

מחברים עבר ועתיד

סדנאות יצירה מחומרים מהטבע וערב נוסטלגי במופע של שנות ה 80- , כך חגגו משפחות ותושבי השכונה את ט"ו באב למפגש הגיע מחזיק תיק המינהליים הקהילתיים בעירייה, משה ליאון.

אחר הצהריים של ט"ו באב, התקבצו ובאו משפחות עם ילדיהן לפעילות "שני קיצי", בה נהנו מסדנאות יצירה מחומרים מהטבע, אצטרובלים פתוחים וסגורים, מקלונים וגרעינים והרבה תוצרים נפלאים כיד הדמיון. למפגש הגיע גם משה ליאון, חבר הנהלת העיר ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים. המפגש, שהתקיים ברחבי "גן הנופלים" בצומת מזרח-מערב, למרגלות קיר ההנצחה לחללי
צה"ל, היה למתבונן מהצד כפי שמתאר אהוד (אודי) רמבח, יו"ר המינהל הקהילתי: " שילוב של זיכרון לחיילנו שנפלו למעננו, כדי שנוכל
באושר להתקיים ולחיות". אלי גור, רכז התרבות במינהל, מלווה בדורין שמע, רכזת שכונה צעירה, ארגנו שוב את פרויקט "שני קיצי" של קהילתיות במיטבה בשכונה.

שקיעת החמה והירח במלואו, כראוי לט"ו באב, האירו את החצר האחורית של המינהל הקהילתי, אליה הגיעו תושבים מכל הגוונים והגילאים. התושבים התיישבו סביב שולחנות עם פירות ויין, וחגגו רגעים של אהבה בשירה נוסטלגית של שנות ה 80- עם רותי נבון, שרי ועוזי פוקס. הזמרים סחפו את הקהל לשיריהם הגדולים (חשמל בכפות ידך, גשם, תחתונים וגופיות וכמובן, דם חם), וכמתבקש, קם הקהל על רגליו כדי לרקוד, לשיר ולהיות חלק מהחגיגה. בתום המופע אמרו התושבים שהשתתפו במפגש כי "לא צריך לצאת מהשכונה כדי ליהנות. החזרתם לנו רגעים של געגוע ונחת, מהתקופה שהיינו צעירים. מרגישים את השינוי שבעזרתכם עוברת השכונה".
המינהל הקהילתי מאחל שתהיה אהבת חינם לכולנו – חג אהבה שמח.

תיאור התמונות בכתבה: משה ליאון. הגיע לחגיגה, סדנאות יצירה לילדים, רמבח והמארגנים. פעילות קהילתית חווייתית

 

img