The Butterfly Button

 הקפות שניות של שמחת תורה נערכו בכיכר פסקל בפסגת זאב| הגיעו לרקוד ולברך" מ"מ ראש העיר,מאיר תורג'מן,מחזיק תיק המינהלים הקהילתיים,משה ליאון,סגניות ראש העיר,יעל ענתבי וחגית משה,וחבר מועצת העיר,דב קלמנוביץ |אהוד(אודי) רמבח, יו"ר המינהל הקהילתי :"חגיגה רוחנית וציון 30 שנות הקפות שניות בפסגת זאב" 

 

בקור הירושלמי המתאים לחודש תשרי והחגים התאספו עשרות מתושבי פסגת זאב להתחממות פיזית ורוחנית בהקפות שניות של שמחת תורה וסיום החגים שעברו על כולנו לטובה. 

לצלילי מוסיקה חסידית ישראלית, בנצוחו של התקליטן תמיר, רקדו התושבים סביב ספר תורה של בית הכנסת "בית יצחק",אשר הגיע על ידי חבר ההנהלה יהודה גבאי. החגיגות נערכו במעגלים מעגלים, אותם יצרו משתתפים מכל הגילאים וגווני האוכלוסייה, ובהם: חניכי ולניכות תנועת הנוער "אריאל" בשכונה, בין הריקודים נשמעו ברכות בשבחה של פסגת זאב והפעילות הקהילתית הענפה והפורייה המתקיימת בה. המברכים היו:מ"מ ראש העיר,מאיר תורג'מן,מחזיק תיק המנהלים הקהילתיים,משה ליאון,סגניות ראש העיר, יעל נתבי וחגית משה, וחבר מועצת העיר,דב קלמנוביץ. 

פיוטי חזנות תוצרת בית נאמרו מפי הרב דוד שלם והשוטר הקהילתי,רפאל שלומוב,מלווה באחים גדי ואילן ערבוק. 

אהוד רמבח, יו"ר המינהל הקהילתי, הודה למשתתפים,לאורחים,לחברי ההנהלה: יהודה גבאי, אייל מנדלסון,צביקה יונגריס ואורה אליהו, ולצוות ההפקה במינהל הקהילתי:אריה בגיונס, שמשון גברי ואלי גור. 

רמבח סיפר בהתרגשות ל"זמן צפון" כי זוהי השנה ה-30 בה הוא שותף ופעיל לקיום ההקפות השניוות בשכונה, הוא העלה בנוסטלגיה את תחילת ההקפות בפסגת זאב מרכז (שאר השכונה עוד לא הייתה קיימת)

שהתקיימו אז ברחבת בית ספר ממלכתי א' טכנולוגי, בשיתוף עם הגבאי המיתולוגי ישראל משען ז"ל. עם השנים הפכו ההקפות למסורת הנשמרת מדי שנה,כחלק מפעילויות התרבות-מורשת ישראל בשכונה.

שתהיה שנה טובה ופורייה. 

 

 

 

img