The Butterfly Button

בס"ד
‏‏י"ג אדר תשפ"א
‏25.02.2021

פרוטוקול ישיבת הנהלה מספר 4
מתאריך 24.2.2021
הישיבה התקיימה בזום.

נוכחים (חברי הנהלה):
אבישי מזרחי, אהוד רמבח, הרצל מנחם, דוד אמיניאן, אליהו בן נעים, הנרי רוטנמר, אינה אפרתי, נחמיה אסף, יונתן לוי, עוזי בונדק, גלית אלחנן, ליאת בכור ודורית שטרית.
משתתפים:
יעל כהן, מנכ"לית המינהל, אורלי סבג, מנהלת כספים מינהל וציפי סקטון, בקרית כספית מחוז ירושלים החברה למתנסים.

על סדר היום:
• עדכונים.
• אישור תקציב לשנת 2021


מהלך הדיון:
יעל עדכנה על פתיחת חדר הכושר והסטודיו. ביום הפתיחה הראשון חזרו 130 מנויים ואנו מקווים שמגמה זו תמשיך. לעומת זאת נאלץ לדחות במספר ימים את פתיחת הבריכה עקב תוצאות ביניים גבוליות של חיידק הליגיונלה. דגימת מים נוספת נשלחה לבדיקה ונעשים מהלכים לחיטוי ראשי המקלחות וכל מה שנדרש.

יעל הציגה את המגמות המרכזיות והנחות העבודה שהשפיעו על בניית תקציב 2021, את התקציב ואת תוכנית העבודה ועדכנה ששנת 2020 הסתיימה באיזון תקציבי בזכות מענקי מדינה שפיצו על העדר הכנסות מתחומים שבדרך כלל יש בהם רווחים.
הועלתה הצעה שחברי ההנהלה ינסו לגייס באמצעות קשריהם תקציבים נוספים לטובת פעילויות שיהיו בעזרת ה' במהלך השנה. בהקשר זה עלתה השאלה האם יש בכך משום שינוי של התקציב? הוסבר שכל תקציב שיגיע ינוצל בהתאם ליעוד שניתן לו על ידי המתקצב. אם זה גורם עירוני ואם גורם פרטי ואין בכך משום פגיעה או מניעה מלאשר את התקציב הקיים כפי שהוא.
יו"ר ועדת כספים, הרצל מנחם, ציין שחברי הועדה דנו בתקציב, חלקם אף ישבו עם מנהלת הכספים לפגישה נוספת והם ממליצים לאשר אותו כפי שהוא.
הוחלט: ההנהלה מאשרת את תקציב המינהל לשנת 2021. (מצורף).

גלית אלחנן ביקשה לדעת מה אופי הקשרים בין היכל התרבות החדש שנפתח השבוע לבין המינהל?



אודי תיאר את השתלשלות העינינים בעת בניית היכל התרבות שהתקיימה בתקופת כהונתו כיו"ר ההנהלה הקודמת, שבסופה הוחלט בעיריה עלי ידי אגף תרבות ובאישור ראש העיר, שהיכל התרבות יהיה בבעלות ישירה של העיריה וינוהל על ידה, תוך הגעה להסכמות בנוגע לאופן הפעלתו. בזמנו גובש מסמך הבנות בין עיריית ירושלים למינהל הקהילתי. נחמיה ביקש לראות את המסמך וללמוד אותו.

חברי ההנהלה ביקשו להיפגש בצורה פרונטלית בהקדם למפגש חגיגי שיכלול גם מפגש הוקרה ופרידה מחברי ההנהלה הקודמת.
הוחלט: יעל תתאם עם אבישי מועד מוקדם ככל האפשר לקיום הישיבה הזאת.


רשמה: יעל כהן.


אישור פרוטוקול

חבר/ת הנהלה אבישי מזרחי
יו"ר הנהלת המינהל הקהילתי
פסגת זאב



העתק: חברי הנהלה
אתר המינהל הקהילתי

img