מינהל קהילתי פסגת זאב עושה את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים/עושה כל שביכולתו על מנת לספק לכל תושבי פסגת זאב שירות שוויוני, מכבד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות, מכל סוג, יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל משתמשי האתר באופן עצמאי ושוויוני. אנו רואים חשיבות בכך שיתאפשר לאנשים עם מוגבלויות להשתלב בצורה טובה ומכבדת בכל היבטי החיים, ובכלל זה חיי החברה, התרבות והקהילה.

נגישות אירועים/כנסים המתקיימים תחת המינהל הקהילתי-בהתאם לאירוע

הסדרי נגישות במבני המינהל  

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במבנים השייכיםלמינהל:

 

מינהל קהילתי פסגת זאב - מרכז רחוב שדרות משה דיין 135

  • קיימות חניות נכים בכניסה למינהל בקומה 2- ללא תשלום (כולל לרכב גבוה)
  • קיים רצף גישה מהחניה של קומה 2- עד למעלית, וכן מקומת הכניסה של המינהל למגיעים בתחבורה ציבורית, ועד למרכז קבלת הקהל והשירות
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל
  • קיים אזור המתנה נגיש גדול עם מקומות ישיבה
  • קיימת מעלית נגישה לכל קומה במינהל
  •  קיימים שירותי נכים נגישים בכל קומה במינהל
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה
  • קיימים עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה
  • קיימות דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס)
  • העובדים עברו הדרכה לא רשמית לשירות נגיש (בתכנית להדרכה רשמית)
  •  מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות
  • אירועים/כנסים המתקיימים במבנה המינהל נגישים
  •  במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

 

שלוחה – טוניק 23

  • קימת חנית נכים אחת
  • הכניסה נגישה לאדם בעל מגבלה לקומת הכניסה בלבד (ג'ימבורי ומועדון הגיל השלישי)
  • קיים אזור המתנה נגיש
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל
  • לא קימת מעלית
  • קיימים שירותי נכים נגישים
  • לא קיימים שלטי זיהוי
  • קיימים עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה
  • קיימות דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס)
  • העובדים עברו הדרכה לא רשמית לשירות נגיש (בתכנית להדרכה רשמית)
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

 

 

היכל הספורט - רחוב גל

  • קיימות חניות נכים ללא תשלום (כולל לרכב גבוה)
  • קיים רצף גישה מהחניה לכניסת היכל הספורט (לא קיימת גישה לקומה התחתונה וליציע)
  • הכניסה נגישה לאדם בעל מגבלה לקומת הכניסה בלבד-אולם ושירותים
  • קיים אזור המתנה נגיש
  • לא קיימת מעלית
  • קיימים שירותי נכים נגישים
  • קיימים שלטי זיהוי
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות

 

הפייס - רחוב סיירת דוכיפת

  • קיימת חניית נכים אחת  
  • קיים רצף גישה מהחניה לכניסת היכל הפייס (לא קיימת גישה לקומה התחתונה וליציע)
  • הכניסה נגישה לאדם בעל מגבלה לקומת הכניסה בלבד-אולם ושירותים
  • קיים אזור המתנה נגיש
  • לא קיימת מעלית
  • קיימים שירותי נכים נגישים
  • לא קיימים שלטי זיהוי
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות

 

קאנטרי

  • קיימות חניות נכים בכניסה לקאנטרי ללא תשלום (כולל לרכב גבוה)
  • קיים רצף גישה מהחניה עד למעלית וכן, עד למרכז קבלת הקהל והשירות
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת קהל
  • קיים אזור המתנה נגיש גדול עם מקומות ישיבה
  • קיימת מעלית נגישה לכל קומה
  •  קיימים שירותי נכים נגישים בכל קומה
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה
  • קיימים עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה
  • קיימות דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס)
  • העובדים עברו הדרכה לא רשמית לשירות נגיש (בתכנית להדרכה רשמית)
  •  מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות
  • אירועים/כנסים המתקיימים במבנה נגישים

 

*שאר המקומות הלא נגישים בדרך להנגשה על ידי עיריית ירושלים

שירות לקוחות נגיש 

הדרכות עובדים לשירות נגיש - התקיימה הדרכה להכרת תחום הנגישות, ליצירת מודעות בקרב העובדים ולהקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש, ע"י רכזת הנגישות של המינהל. בקרוב העובדים יעברו הדרכה רשמית.

מוקד טלפוני נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע

ניתן ליצור קשר במזכירות המינהל בימים א'-ה' בין השעות8:30-13:00  בבוקר 15:00-19:00 אחר הצהריים 

מרכז-רחוב שדרות משה דיין 135 בטלפון: 02-5848900 פקס:  02-5848910             

מייל: pisgatze.matnasim.org.il

טוניק רחוב טוניק 23 בטלפון: 02-5848928 פקס: 02-5848920

היכל הספורט בטלפון:02-5848915 

היכל הפייס בטלפון: 02-5848424 

קאנטרי רחוב גל / פארק מורנו בטלפון: 02-9700250 מייל: rcpt@kntrpz.matnasim.co.il

 

אמצעים נוספים ליצירת קשר:

שירות פרונטלי - קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות: 8:30-13:00 15:00-19:00

פניה באמצעות "צור קשר" באתר בקישור זה: https://did.li/YVwlC

פניה באמצעות הדואר: רחוב שדרות משה דיין 135

 

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. המינהל הקהילתי מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

 

מידע על נגישות אתר המינהל

אתר מינהל הוקם על ידי גבעם אתריקס בע"מ. אשר רואים חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל המשתמשים ושיפור השירות, במטרה להקל את השימוש בו ולהפוך את המידע באתר לזמין יותר עבור אנשים עם מוגבלות.

אתר האינטרנט נגיש ומאפשר לכל אדם עם כל סוג של מוגבלות לגלוש בו. האתרמותאם לתקנות הנגישות העוסקות בהסרת חסמים כדי שאנשים עם מוגבלות יוכלו לקבל שירות באותה רמת נוחות ואיכות, כפי שמקבל כלל הציבור, ויוכלו לנהל חיים עצמאיים ומלאים ובלי תלות בזולת.

רמת הנגישות באתר:

רמת הנגישות באתר – AA• תשתית האתר מונגשת לפי התקן• אמצעי הניווט באתר פשוטים וברורים.• תכני האתר כתובים באופן ברור והיררכי.• מסמכים להורדה/צפייה – לצד קישור להורדה/צפיה של קובץ יופיע מלל מונגש. חלופה שניה – תוכן הקובץ שמופיע כקישור מפוזר באתר תחת הקטגוריות השונות (למשל אירועים קרובים, דבר ההנהלה, חוגים דפי מידע וכו').• האתר מותאם לצפייה בדפדפנים מודרניים.• התאמת האתר לתצוגה תואמת מגוון מסכים ורזולוציות.• לכל התמונות באתר יש הסבר טקסטואלי חלופי (alt).• האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש Ctrl וגלגלת העכבר.• קיימים באתרינו תצוגות טקסט נע (באנרים) תצוגות אלו מונגשות.

 

פירוט נוסף על אפשרויות הנגישות ניתן לקרוא בהצהרת הנגישות המופיעה ברכיב הנגישות שבאתר

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות המינהל כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים בעלי מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

 במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח להתעדכן בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

פרטי רכזת הנגישות במינהל הקהילתי:

שם: עליזה ברוך

טלפון: 02-5425456

ימים: א'-ה' בין השעות: 9:00-15:00

מייל: chalonotpz@gmail.com

 

img
WhatsApp chat