תוכנית עבודה -בחירות למינהל קהילתי פסגת זאב
מטרות
- מספר גדול של מועמדים.
- גיוון במועמדים, באופן שמשקף את הגיוון האנושי באוכלוסיית השכונה.
- אחוזי הצבעה גבוהים.
תוכנית עבודה לפי חודשים
יולי
- מיפוי מועמדים לפי אזורים
- בניית חומרי הסברה על הבחירות והכרות עם מבנה המינהל הקהילתי ותפקיד ההנהלה.
אוגוסט
- קמפיין הסברה במדיות השונות על תהליך הבחירות ועל מבנה המינהל הקהילתי ותפקיד ההנהלה.
- שיווק תהליך הבחירות במסגרת ארועי הקיץ השונים בשכונה, כולל חלוקת חומרים.
- שיחות אישיות וקבוצתיות בזום עם מתענינים לצורך הצגת התהליך והכרות מעמיקה עם תפקידי ההנהלה.
- סוף אוגוסט - בחינה של כמות מועמדים ועבודת גיוס ממוקדת באזורים אוכולוסיות שמהם אין מועמדים לפי הצורך.
- פרסום של אזורי הבחירה ותקנון הבחירות ברחבי השכונה.
ספטמבר
- כנסי התנעה- הסברה על התהליך ועל התוכניות לשכונות לשנים הקרובות - לפי אזורים.
פרונטאלי או בזום לצורך עידוד מוערבות והגשת מועמדות.
- כנסי התנעת תהליך בחירות בשכונה (לפי המודל העירוני).
- מתן כלים לכלל המועמדים לצורך גיבוש אג'נדה והצגתה לתושבים, הכנת חומר שיווקי ועוד.
- ארגון כנסי הכרות ופנאל מועמדים לפי אזורי בחירה.
אוקטובר
- פרסום סופי של שמות המועמדים לאחר אישור הוועדה המקומית וועדות ההערר.
- הכשרת מתמודדים.
- קיום 4 פאנלים של המועמדים – אחד בכל אזור
- הוצאת עלון פרסום מועמדים.
- קמפיין עידוד הצבעה שכונתי- במדיה ופרינט. (לפי התוכנית התקציבית לעיל)
- הערכות לוגיסטית ליום הבחירות.
שבוע הבחירות ויום הבחירות
- הכנות לוגיסטיות בשטח לבחירות- (כולל קלפי ניידת)
- הפעלת מערך עידוד הצבעה ישיר (, sms מדיה, פליירים חלוקה בתיבות דואר, מודעות רחוב במקומות מרכזיים)
- פעילויות לילדים ליד מוקדי הקלפיות – עידוד הגעה של הורים להצבעה.
- קישוט השכונה ודיגלול.