The Butterfly Button

תוכנית עבודה  -בחירות למינהל קהילתי פסגת זאב

מטרות

  • מספר גדול של מועמדים.
  • גיוון במועמדים, באופן שמשקף את הגיוון האנושי באוכלוסיית השכונה.
  • אחוזי הצבעה גבוהים.

 

תוכנית עבודה לפי חודשים

יולי

  • מיפוי מועמדים לפי אזורים
  • בניית חומרי הסברה על הבחירות והכרות עם מבנה המינהל הקהילתי ותפקיד ההנהלה.

אוגוסט

  • קמפיין הסברה במדיות השונות על תהליך הבחירות ועל  מבנה המינהל הקהילתי ותפקיד ההנהלה.
  • שיווק תהליך הבחירות במסגרת ארועי הקיץ השונים בשכונה, כולל חלוקת חומרים.
  • שיחות אישיות וקבוצתיות בזום עם מתענינים לצורך הצגת התהליך והכרות מעמיקה עם תפקידי ההנהלה.
  • סוף אוגוסט - בחינה של כמות מועמדים ועבודת גיוס ממוקדת באזורים אוכולוסיות שמהם אין מועמדים לפי הצורך.
  • פרסום של אזורי הבחירה ותקנון הבחירות ברחבי השכונה.

ספטמבר

  • כנסי התנעה-  הסברה על התהליך ועל התוכניות לשכונות לשנים הקרובות - לפי אזורים.

פרונטאלי או בזום לצורך עידוד מוערבות והגשת מועמדות.

  • כנסי התנעת תהליך בחירות בשכונה (לפי המודל העירוני).
  • מתן כלים לכלל המועמדים לצורך גיבוש אג'נדה והצגתה לתושבים, הכנת חומר שיווקי ועוד.
  • ארגון כנסי הכרות  ופנאל מועמדים לפי אזורי בחירה.

אוקטובר

  • פרסום סופי של שמות המועמדים לאחר אישור הוועדה המקומית וועדות ההערר.
  • הכשרת מתמודדים.
  • קיום 4 פאנלים של המועמדים – אחד בכל אזור
  • הוצאת עלון פרסום מועמדים.
  • קמפיין עידוד הצבעה שכונתי- במדיה ופרינט. (לפי התוכנית התקציבית לעיל)
  • הערכות לוגיסטית ליום הבחירות.

 

שבוע הבחירות ויום הבחירות

  • הכנות לוגיסטיות בשטח לבחירות- (כולל קלפי ניידת)
  • הפעלת מערך עידוד הצבעה ישיר (, sms מדיה, פליירים חלוקה בתיבות דואר, מודעות רחוב במקומות מרכזיים)
  • פעילויות לילדים ליד מוקדי הקלפיות – עידוד הגעה של הורים להצבעה.
  • קישוט השכונה ודיגלול.

 

 

img