The Butterfly Button

מכרז להפעלת קפיטריה/מזנון

מכרז: מכרז מספר 7

בעל המכרז: מינהל קהילתי פסגת זאב



תאריך: 13/03/22

איש קשר למכרז
אשת הקשר: לטיסיה אל על
טל: 054-2070752
דוא"ל : manager@kntrpz.matnasim.co.il

בלעדיות ל___________________________________

במסמך זה ובתוכנו כולו או חלקו, או מקצתו לא יעשה שימוש לכל מטרה שהיא למעט לצורכי מענה למכרז.
מסמך זה הינו רכושה הבלעדי של מינהל "מינהל קהילתי פסגת זאב" (המינהל) .
מסמכי המכרז ניתנים למציע לצורך קבלת מידע על מכרז. אין להשתמש או להעביר בכל צורה שהיא את המידע בין בכתב ובין באמצעי אלקטרוני שלא למטרת מענה למכרז.


א. כללי:
1. הפניה:
1.1 מינהל קהילתי פסגת זאב להלן – "המינהל" / "עורך המכרז" / "המזמין" עורכת מכרז לניהול והפעלת קפטריה אשר תפעל כמזנון חלבי, ותיתן שירותי הסעדה ומאפים, לטובת כלל המבקרים, הכל כמפורט במכרז זה:

מיקום הקפיטריה הינו בקאנטרי פסגת זאב רח' גל 3 ירושלים.

1.2 מסמך זה, על נספחיו, כולל הוראות ותנאים, החלים על אופן הגשת הצעות, ניהול המכרז, בחירת ההצעה / ההצעות הזוכות, תנאי ההתקשרות עם הזוכה/ים וביצוע הליך הרכישה על ידי המינהל.


1.3 את ההצעות יש להגיש בהתאם למפורט בחוברת המכרז; ובלווית הצהרה החתומה על ידי המציע, לפי הנוסח המופיע בנספח א' לחוברת המכרז.
1.4 ההצעה תוגש על ידי ישות משפטית אחת. חל איסור מוחלט על הגשת הצעה אחת על ידי שתי ישויות משפטיות. כל המסמכים והאישורים לרבות הערבות הבנקאית יהיו על שם המציע בלבד.
1.5 עותק ממסמכי המכרז יוצג במשרדי המינהל הקהילתי ובאתר האינטרנט להורדה.
הסבר נוסף והכוונה ניתן לקבל מלטיסיה אל על, שפרטיה מצויים בראש חוברת המכרז.
1.6 כל חלקי המכרז הם יחידה אחת שלמה ומחייבת, והם יפורשו באופן משלים - החלק האחד את רעהו - והמונע סתירות כלשהן.
2. מועד ההתקשרות: ההתקשרות מיועדת להיכנס לתוקף תוך (30) יום לאחר קבלת החלטה על ידי המינהל בדבר הזוכה במכרז; ואולם המינהל שומר לעצמו הזכות לדחות את המועד האמור לתקופה של עד 3 חודשים.
3. סיכוני אי-בהירות:
3.1 הפירוט המצוי במכרז אינו גורע מחובת המציע לערוך בעצמו ועל חשבונו את כל הבירורים הדרושים לו לשם הכנת והגשת הצעתו. הגשת ההצעה מהווה הצהרה של המציע, כי כל העובדות והנסיבות ידועות ונהירות לו, כי הוא ערך כל בדיקה שהייתה נחוצה לשם הכנת ההצעה והגשתה, וכי הוא לא הסתמך על מצגי המינהל בעניין זה. ממילא, לא תישמע מצד מציע כל טענה בדבר טעות או אי-ידיעה של פרט כלשהו לגבי כל עניין הקשור במכרז, או המופיע בו, או שאינו מופיע בו.
3.2 בהגשת הצעתו המציע מביע הסכמתו לכך, כי הסיכון של אי-בהירות במסמכי המכרז ו/או בהצעה יוטל עליו; והמחיר שהמציע נקב בהצעתו משקף גם את הסיכון האמור.
4. המציעים מתבקשים לקרוא בעיון את מסמכי המכרז, ולהגיש הצעותיהם בהתאם לכתוב בו. את דרישות המינהל במכרז זה יש למלא כלשונן, וכל סטיה, שינוי או חוסר (להלן יחדיו - סטיה) עשויים להביא לפסילת ההצעה. לעניין זה יובהר:
4.1 המינהל אינו רשאי לאשר הצעה שיש בה משום סטיה מהותית מתנאי המכרז.
4.2 המינהל אינו מחויב להתעלם גם מסטיות שאינן מהותיות מתנאי המכרז; וממילא גם סטיות לא מהותיות עשויות להביא לפסילת ההצעה - על פי שיקול דעתו הבלעדי של המינהל.
4.3 החליט המינהל שלא לפסול הצעה על הסף בשל סטיה לא מהותית - ירשה היא למציע לתקן את סטייתו תוך פרק זמן שתקבע. לא תוקנה הסטיה תוך פרק הזמן האמור - תחשב היא לסטיה מהותית, ותביא לפסילת ההצעה.
ב (1) השירות המינהל:

5. המינהל מבקש להזמין קבלת הצעות להפעלת קפטריה, אשר תופעל כמזנון חלבי, לטובת כלל המבקרים.

6. השירות יינתן במתחם קאנטרי פסגת זאב ברח' גל 3 ירושלים.



מטרת המכרז הנה לאפשר למרכז לקבל בגין מתן הזכות להפעלת הקפיטריה את התמורה הגבוהה ביותר, תוך שמירה על איכות מרבית במתן השירות ומתן מענה מהיר ויעיל לכל צרכיו של המינהל.

7. כפי שיפורט בהמשך גובה ההצעה להפעלת קפטריה לא יפחת מסך של
2500 ש"ח + מע"מ, ככל שיחול על התקשרות זו. (המע"מ ישולם באמצעות טופס עסקת אקראי כפי שמונפק על ידי שלטונות מע"מ).


ערבות בנקאית לקיום המכרז
8. על המציע לצרף להצעתו ערבות בנקאית אוטונומית ע"ס 850 ₪ לטובת המינהל להבטחת קיום המכרז בתוקף עד ליום 31/05/2022 .הערבות תיועד להבטחה של קיומם של תנאי המכרז ושל תנאי הצעת המציע. למען הסר ספק, יודגש כי לא תתקבל ערבות של חברת ביטוח ו/או המחאה אישית ו/או המחאת עסק. על הערבות להיות בנוסח המופיע בנספח ב' לחוברת המכרז. הצעה שלא תצורף לה ערבות בנקאית כאמור תפסל על הסף.
8.1 המינהל יהיה רשאי לחלט את הערבות הבנקאית (הן לקיום המכרז והן להבטחת קיום הסכם ההתקשרות) בתנאים הבאים:

(1) המציע נהג במהלך המכרז בערמה, בתכסיסנות או בחוסר ניקיון כפיים;
(2) המציע מסר למזמין מידע מטעה או מידע מהותי בלתי מדויק;
(3) המציע חזר בו מההצעה שהגיש למכרז לאחר חלוף המועד האחרון להגשת ההצעות במכרז.
(4) אחרי שנבחר המציע כזוכה במכרז הוא לא פעל לפי ההוראות הקבועות במכרז שהן תנאי מוקדם ליצירת ההתקשרות של המזמין עם הזוכה במכרז.
(5) המינהל יהיה רשאי להגיש את הערבות לגביה כל אימת שהמציע לא יעמוד בהתחייבויותיו על פי תנאי המכרז לרבות חוזה ההתקשרות.
8.2 ולעניין זה, מוסכם בזה, כי הסכום הנקוב בערבות הבנקאית מהווה פיצוי מוסכם מראש, שנקבע ביחס סביר לנזק, שנצפה כנזק העלול להיגרם למזמין כתוצאה מסתברת של ההפרה.
8.2.1 אין באמור בסעיף זה כדי לגרוע מזכותו של המינהל להוכיח, כי ניזוק בסכום הגבוה מסכום הערבות.

8.3 המינהל יחזיר את הערבות הבנקאית למציע אשר הצעתו לא התקבלה.
הערבות הבנקאית לפי סעיף זה תוחזר לזוכה במכרז, לאחר המצאת הערבות הבנקאית לקיום חוזה ההתקשרות, כמפורט, להלן.
מציע אשר לא יגיש הצעתו ערבות בהתאם לאמור בסעיף זה הצעתו תיפסל ולא תובא לדיון.

ערבות בנקאית לביצוע ההתחייבויות על פי הסכם ההתקשרות: (נספח ב'1)
המציע שיזכה במכרז יהיה חייב להמציא למרכז ערבות בנקאית לביצוע התחייבויותיו על פי הסכם ההתקשרות המצורף לתנאי המכרז, בגובה 10% מגובה מההתקשרות המיועדת. הערבות תהא בתוקף עד לתום שלוש שנים ממועד חתימת המזמין על ההסכם. הערבות תהא בנוסח המצורף להסכם (נוסח הערבות הבנקאית לביצוע ההסכם). הערבות הבנקאית לקיום ההסכם תומצא למזמין סמוך לאחר חתימת ההסכם על ידי המזמין ולא יאוחר מחלוף 10 ימים לאחר חתימת ההסכם, כאמור.
מובהר בזאת כי במקרה של הארכת תוקף ההתקשרות כאמור במכרז ובהסכם – יהא על הזוכה להאריך את תוקפה של הערבות הבנקאית על פי הסכם ההתקשרות לשנתיים נוספות וחוזר חלילה.
ג. הצהרות המציע, תנאי סף, מסמכים ואישורים:
10. הצהרות המציע: בהגשת הצעתו למכרז המציע מצהיר בפני המינהל הצהרות אלה זאת מבלי לגרוע מהצהרות נוספות שלו במקומות אחרים בחוברת המכרז):
10.1 כי ידועים לו פרטי השירות שאותו הוא יחויב לספק למרכז, אם יזכה במכרז.
10.2 כי הוא יחזיק בכל הרישיונות, ההיתרים, ההסכמות והאישורים הנדרשים לפי כל דין לניהול פעילותו העסקית לרבות-;
10.2.1 אישור מטעם העירייה;

10.2.2 אישור משרד הבריאות וכל הרשויות המוסמכות;
10.2.3 המציע מצהיר ומתחייב כי במסגרת ביצוע השירותים על פי החוזה הוא יפעל בהתאם לכל הוראות הדין בעניין ובפרט בהתאם לתקנות רישוי עסקים ( תנאים תברואתיים לעסקים לייצור מזון ) , התשל"ב – 1972, צו הפיקוח על מצרכים ושירותים (איכות מזון) , תשי"ח – 1985 וכל הוראת דין אחרת הדנה בהכנת מזון , עיבוד מזון , טיפול במזון , קירור מזון וכן לבוש , ניקיון ובריאות העובדים , וכיוצ"ב;
10.2.4 רישיון עסק לפי קבוצה 4 (מזון) לתוספת לצו רישוי עסקים (עסקים טעוני רישוי) התשנ"ה-1995 ותקנות רישוי עסקים (תנאים תברואתיים לעסקים לייצור מזון) תשל"ב-1972.

10.2.5 רישיון כיבוי אש ורישיון משרד הבריאות להפעלת המזנון .

10.2.6 תעודת כשרות תקפה על שמו ועל שם המזנון מהרבנות הראשית או הרבנות המקומית.

10.3 כי לא ידועה לו כל מניעה על פי דין אשר מונעת ממנו התקשרות בהסכם על פי המכרז.
10.4 כי הוא עוסק ומתמחה בכל התחומים הרלוונטיים לביצוע התחייבויותיו על פי המכרז וההסכם הנלווה לו; וכי יש לו את המיומנות וכוח האדם המתאים לצורך ביצוע התחייבויותיו האמורות.
10.5 כי הוא מצהיר ומתחייב כי לא הוא ולא עובדיו לא הורשעו בעבירות שיש עימן קלון והוא מתחייב שלא להעסיק עובד שהורשע כאמור, וכי ימלא לגבי כל המועסקים על ידו אחר הוראות החוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסד במכוון למתן שירות לקטינים , התשס"א – 2001.
10.6 כי הוא קיבל את מלוא המידע הרלבנטי לצורך הגשת הצעתו וההתקשרות בהסכם, כי בדק מידע זה באופן ישיר, וכי על סמך בדיקתו את המידע כאמור לעיל, הוא רואה במחיר המוצע על ידו משום תמורה מלאה והוגנת בעבור כל הנדרש ממנו במכרז ובחוזה (אם יזכה), ובעבור כל חלוקת סיכון בין המינהל לבינו, כפי שזו מופיעה בחוברת המכרז.
10.7 כי אין הוא מחויב כלפי אף אדם או גוף אחר בהתחייבות כלשהי (לרבות התחייבות מותנית), המנוגדת להתחייבויותיו על פי ההסכם שייכרת עימו (אם יזכה), או העלולה לשים אותו במצב של ניגוד עניינים בין המחויבות שלו על פי ההסכם לבין כל מחויבות אחרת.
10.8 כי הוא מתחייב לשאת בכל המיסים ותשלומי החובה שיוטלו עליו (מס הכנסה, ביטוח לאומי, וכו'), ושיהיו כרוכים בביצוע החוזה וקבלת תמורתו (אם יזכה במכרז).
10.9 כי לא מתנהל נגדו, ולמיטב ידיעתו לא צפוי להתנהל נגדו, כל הליך שתכליתו פירוק החברה, מחיקתה, כינוס נכסיה, הקפאת הליכיה וכיוצ"ב; וכי ולא מתנהלות נגדו תביעות משפטיות בסכומים, אשר עשויים לפגוע ביכולתו של המציע למלא את התחייבויותיו כלפי המינהל על פי המכרז (אם יזכה בו).
היה ולאחר הגשת הצעתו קרה אחד האירועים דלעיל - המציע מתחייב להודיע על כך למרכז לאלתר.
על המציע לצרף להצעתו תצהיר של מנכ"ל החברה, המעיד על התקיימות דרישות סעיף זה; זאת לפי הנוסח המופיע בנספח ב' לחוברת המכרז.
תנאי הסף:
11. מבלי לגרוע מתנאים אחרים המפורטים בחוברת המכרז, הזמנה זו מיועדת למציעים העומדים בדרישות הסף הבאות, ולהם בלבד:
11.1 רשאי להציע הצעה, כל אדם או תאגיד רשום כדין בישראל, העומד במועד הגשת הצעות, בכל התנאים המפורטים להלן :
11.2 על המציע להיות בעל ניסיון קודם ומוכח של 4 שנים לפחות בעבר בניהול ו/או בהפעלה של מזנונים ו/או שירותי הסעדה ו/או קייטרינג ו/או ניהול והפעלה של עסקי מזון דומים לנשוא המכרז דנן.
על המציע לצרף מסמך המפרט את ניסיונו או אישורים , המעידים על ניסיונו זה במעטפת המכרז, במועד הגשת ההצעה מטעמו.
11.3 על המציע להיות בעל מחזור כספי מניהול עסק בתחום המזון ( מסעדות/מזנונים/בית אוכל/ בתי קפה וכיוצ"ב) שלא יפחת מ- 400,000 ש"ח (ארבע מאות אלף ₪) לשנה, בכל אחת מארבע שנים ב – 6 השנים האחרונות.


12. מבלי לגרוע מדרישות אחרות המפורטות בחוברת המכרז, על המציע לצרף להצעתו את המסמכים הבאים. הצעה שלא יצורפו לה המסמכים המפורטים - לא תתקבל. ואלה המסמכים:
12.1 הצהרת המציע, בנוסח המופיע בנספח א' לחוברת המכרז;
12.2 ערבות בנקאית אוטונומית ע"ס 850 ₪ לטובת המינהל להבטחת קיום המכרז בתוקף עד ליום 31/05/22 הערבות תיועד להבטחה של קיומם של תנאי המכרז ושל תנאי הצעת המציע. למען הסר ספק, יודגש כי לא תתקבלנה ערבות של חברת ביטוח ו/או המחאה אישית ו/או המחאת עסק. על הערבות להיות בנוסח המופיע בנספח ב' לחוברת המכרז. הצעה שלא תצורף לה ערבות בנקאית כאמור תפסל על הסף.
12.3 תצהיר מנכ"ל המציע, בנוסח המופיע בנספח ג' לחוברת המכרז;
12.4 המלצות מלפחות שלושה לקוחות עסקיים, אשר קיבלו שירותים דומים מהמציע על גבי נספח ד' המצורף לחוברת המכרז.
12.5 תצהיר המציע / מנכ"ל המציע – במקרה של תאגיד, בנוסח המופיע בנספח ה' לחוברת המכרז;
12.6 תעודת התאגדות מאומתת של המציע – במקרה של תאגיד;
12.7 אישור בר תוקף על שם המציע מאת פקיד השומה או רואה חשבון בדבר ניהול ספרי חשבונות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף, בהתאם לחוק עסקאות גופים ציבוריים, תשל"ז-1976;
12.8 תעודת עוסק מורשה על שם המציע;
12.9 הצעת מחיר על גבי נספח א' לחוברת המכרז;
12.10 הסכם ההתקשרות המצורף לחוברת המכרז כנספח חוזה, כדלקמן: המציע ישלים ב- 2 עותקים של ההסכם, את שם המציע וכתובתו (במבוא להסכם), ויחתום על גבי כל עמוד מההסכם בראשי תיבות, וכן יחתום את חתימתו המלאה בסוף ההסכם במקום המיועד לכך, ויצרף את עותקי ההסכם, כשהם חתומים במקור, להצעתו.

12.11 הצהרה של רו"ח המציע מהו ההיקף הכספי השנתי של המציע בארבע השנים האחרונות.
ד(1) הליך המכרז עד לשלב הגשת ההצעות:
13. מפגש מציעים

13.1 מפגש מציעים הינו חובה ויערך ביום ג' ה22/03/22 בשעה 17:00 , בקאנטרי פסגת זאב, רחוב גל 3 ירושלים.
ברורים ושאלות:
13.2 ניתן לפנות בכתב (לרבות בדוא"ל, לכתובת הרשומה בכותרת המכרז), בבקשות להבהרה או בשאלות בכל ענין הקשור למכרז.
13.3 את השאלות והבהרות בעניין יש להפנות לכתובת הדוא"ל: manager@kntrpz.matnasim.co.il
13.4 המועד האחרון להגשת שאלות ההבהרה הוא :24/03/22 עד לשעה 12:00.
13.5 מענה לשאלות הבהרה יינתן עד ליום 27/03/22 בשעה 17:00.
13.6 חובה על המציעים לוודא כי שאלה ו/או בקשת הבהרה ששלחו אכן התקבלו אצל המינהל ולדאוג לקבלת אישור המינהל על כך. לא תישמענה טענות בדבר אי מתן תשובה לשאלה ו/או בקשת הבהרה כאמור, ממציע שאין בידו אישור של המינהל בדבר קבלתה של השאלה ו/או של בקשת ההבהרה כאמור.

13.7 מסמך השאלות והתשובות יהווה חלק בלתי נפרד מתנאי המכרז, והוא יישלח לכל מי שירכוש את מסמכי המכרז.


על המציע לצרף להצעתו את דף מענה השאלות והתשובות חתום על ידו בראשי תיבות. ככל שמדובר בתאגיד – אז בצירוף חותמת התאגיד.
13.8 מציע שסבור שמצא סתירה, שגיאה, אי התאמה או ספק כלשהו בתוכנו של המכרז או סעיף מסעיפיו - מתבקש להודיע על כך למרכז, בכתב, ללא דיחוי.

14. הצעת המחיר:

א. המציע נדרש למלא, בצורה מלאה, את הצעת המחיר, כפי שהיא מופיעה בנספח א' לחוברת המכרז, בלא כל שינוי. מציע שלא מקיים הוראה זו - הצעתו תפסל על הסף.


שימת לב המציעים:
14.1 סכום המינימום להפעלת הקפיטריה לא יפחת מסך של 2500 ש"ח + מע"מ ככל שיחול על התקשרות זו. המע"מ ישולם באמצעות טופס עסקת אקראי כפי שמונפק על ידי שלטונות מע"מ.

14.2 הצעת המחירים תוגש במטבע ישראלי בלבד, ב- 2 עותקים, על גבי הצעת המציע (בעט). כל תיקון בהצעת המחיר על המציע לחתום על ידי התיקון בחתימה וחותמת.

את הצעות המחיר יש להגיש במעטפה נפרדת וסגורה בתוך המעטפה הגדולה בה תוגש חוברת המכרז על כלל נספחיה

14.3 מובהר ומוסכם בזאת כי המחיר המוצע כולל ביצוע מלא ומושלם של
כל הפעולות וההתחייבויות שיש לבצע על פי מסמכי המכרז, לרבות ההוצאות הכרוכות בגיוס העובדים והעסקתם, אספקת ציוד, ביטוח, הפעלת ציוד וכל הוצאה אחרת הנדרשת לצורך התפעול המלא והתקין של הקפיטריה.


14.4 המציע מתחייב לשאת בכל המיסים ותשלומי החובה שיוטלו עליו (מס הכנסה, ביטוח לאומי, וכו'), ושיהיו כרוכים בביצוע החוזה וקבלת תמורתו (אם יזכה במכרז).

14.5 המחירים המוצעים לא יכללו מע"מ (שיתווסף לתשלום כשיעורו ביום
ביצוע התשלום). למען הסר ספק המציע מתחייב לשאת בכל הוצאות החשמל, המים, ניקיון, הדברה, ארנונה, וכל והמיסים הכרוכים בהפעלת המקום.

15 תוקף ההצעה:
15.1 ההצעה תהיה בתוקף לתקופה של 90 יום מן המועד האחרון שנקבע להגשת ההצעות.
15.2 המינהל אינו מתחייב לשקול את ההצעות ולהחליט לגביהן לפני מועד פקיעת תוקפן.
15.3 במקרה של פניית המינהל למציעים בבקשה להארכת תוקף ההצעות לתקופה נוספת, יהיה כל מציע רשאי, לפי בחירתו, להחליט האם להאריך את תוקף הצעתו; אם לאו; כאשר:
15.3.1 הוארך תוקף ההצעה - יהיה הדבר בתנאי המכרז.
15.3.2 מציע שסרב להאריך תוקף הצעתו, או לא הודיע למרכז על
הארכתה כמבוקש - לא ישתתף בהמשך תהליך הבחירה של
ההצעות.

16 מסירת ההצעות:
16.1 את ההצעות יש להכניס בתיבת המכרזים שבמשרדי המינהל שברחוב
משה דיין 135. ההצעות יוגשו לא יאוחר מתאריך 31.03.22 עד השעה 19:00.
הצעה שלא תהא במועד ובשעה האמורה בתיבת המכרזים לא תידון.
16.2 המינהל יהא רשאי לפי שיקול דעתו, לדחות את המועד האחרון להגשת ההצעות; ואם יחליט לעשות זאת - יודיע הוא על כך לכל רוכשי חוברת המכרז, מיד עם קבלת החלטה בנושא. בהודעתו זו יציין המינהל את התאריך המעודכן לתוקף הערבות הבנקאית.
17 אופן הגשת ההצעות
הצעות בהתאם לדרישות המפורטות לעיל, יש להפקיד במסירה אישית, במעטפה סגורה נושאת ציון מס' המכרז7 וכתובת המינהל, בתיבת המכרזים של
המינהל הקהילתי ברח' משה דיין 135 פסגת זאב עד ליום ראשון 31.03.22 בשעה 19:00 כאמור.

שימת הלב, כי בתוך המעטפה הנ"ל, בה תוגש חוברת המכרז על כלל הנספחים, תהיה מעטפה סגורה ובה הצעת המחיר. הצעת המחיר תפתח רק למי שעלה לשלב השלישי, כמפורט להלן (סה"כ 2 מעטפות – מעטפה גדולה המכילה את חוברת המכרז והמסמכים הדרושים ומעטפה שניה סגורה עם הצעת המחיר).




18 בחינת ההצעות

18.1 אי הגשת הצעת מחיר ו/או אי השלמת מקום הטעון מילוי ו/או כל שינוי או תוספת שייעשו במסמכי המכרז או כל הסתייגות ביחס אליהם, בין על ידי שינוי או תוספת בגוף המסמכים ובין במכתב לוואי או בכל דרך אחרת, עלול לגרום לפסילת ההצעה.

18.2 המינהל רשאי לא להתחשב כלל בהצעה שהיא בלתי סבירה מבחינת מחירה לעומת מהות ההצעה ותנאיה, או בשל חוסר התייחסות מפורטת לסעיף מסעיפי המכרז שלדעת המינהל מונע הערכת ההצעה כדבעי.

18.3 המינהל ידון ויבדוק רק הצעות למכרז שנמצאו בתיבת המכרזים במועד האחרון להגשת ההצעות.

18.4 המינהל אינו מתחייב לקבוע את ההצעה הכוללת הזולה ביותר או כל הצעה שהיא כזוכה. המינהל רשאי לפצל את הזכייה בין מספר מציעים ביניהם, לפי שיקול דעתו, והוא רשאי אף שלא לקבל אף אחת מההצעות ו/או לבטל את המכרז לגבי חלק מהשירותים ובכל מקרה לא תהיה למי מהמצעים כל טענה ו/או תביעה בקשר עם החלטתו של המינהל, באשר תהיה.

18.5 המינהל יהיה רשאי אך לא חייב לדרוש, לפי שיקול דעתו הבלעדי, מכל אחד מהמצעים פרטים ו/או מסמכים נוספים ו/או הבהרות נוספות ו/או להשלים מידע חסר ו/או אישורים דקלרטיביים, לרבות בכל הקשור לניסיונו ויכולתו של המציע, גם לאחר פתיחת ההצעות וזאת על מנת לבחון את המציע, חוסנו הכלכלי, ניסיונו המקצועי והצעתו במסגרת שיקוליו, כאמור, לרבות עמידתו בתנאים המוקדמים שפורטו לעיל.

על המציע לקחת בחשבון, כי תחילה תיבדק הצעתו מבחינת עמידתה בדרישות הסף כפי שפורטו לעיל. הצעה שעומדת בדרישות הסף תיבדק עפ"י אמות המידה המפורטות להלן:

18.6 עסק בשליטת אישה
היה המשתתף עסק בשליטת אישה, כמשמעותו בסעיף 2ב לחוק חובת המכרזים, תשנ"ב – 1992, ידאג המשתתף להמציא אישור של רואה חשבון ותצהיר, כמפורט בסעיף הנ"ל. האישור והתצהיר, כאמור, מצ"ב כנספחים ז – ז1.

לאחר שקלול התוצאות, אם קיבלו שתי הצעות או יותר תוצאה משוקללת זהה שהיא התוצאה הגבוהה ביותר, ואחת מן ההצעות היא עסק בשליטת אישה, תבחר ההצעה האמורה כזוכה במכרז ובלבד שצורף לה בעת הגשתה אישור ותצהיר.

אופן הבחינה והבדיקה:
19 המינהל יהיה רשאי להחליט על בחירת ההצעה המתאימה לו ביותר, במטרה להבטיח לעצמו את מירב היתרונות מבין המציעים אשר עמדו בתנאים המוקדמים; וזאת על פי אמות המידה הבאות:

19.1 ניקוד האיכות של ההצעה יהווה 80% מהציון הכולל; והוא יורכב מהרכיבים הבאים: התרשמות מניסיון הגוף המציע , חוסנו הכלכלי, איכות ההמלצות של לקוחותיו.

על פי הפירוט הבא:

א. ניסיון הגוף המציע:30%

ב. חוסנו הכלכלי: 30%

ג. איכות ההמלצות: 20%



19.2 ניקוד הצעת המחיר יהווה 20% מהציון הכולל.
20. תהליך בדיקת ההצעות יהיה כדלקמן:

20.1 בשלב ראשון המינהל יבחן את עמידת ההצעות השונות בתנאי הסף שהוגדרו בחוברת המכרז. הצעות שלא עמדו בתנאי הסף - יפסלו.

20.2 בשלב השני הערכת איכות ההצעות אשר עמדו בתנאי הסף. בדיקת האיכות תוכל לזכות את המשתתפים בניקוד מקסימלי של 80% מתוך סך הציון הכולל שיינתן להצעה. רק משתתפים אשר יקבלו בפרק האיכות ציון גבוה מ- 70 (יעברו לשלב הבא של פתיחת הצעות המחיר)

20.3 בשלב השלישי - תפתחנה הצעות המחיר, ויינתן ניקוד משוקלל להצעות.

20.4 ועדת המכרזים תבחר את הזוכה במכרז ע"פ אמות המידה שפורטו לעייל

21. ביטול המכרז
21.1 בנוסף לכל המקרים האחרים שבהם יהיה המינהל רשאי לבטל את המכרז עפ"י דין, למרכז תהיה זכות לבטל את המכרז גם לאחר הודעת זכייה, בכל אחד מהמקרים הבאים:

א. כאשר המינהל מצא, שהתקיים פגם מהותי בהליך המכרז, או בהליך בחירת ההצעה הזוכה;
ב. כאשר גילה המינהל טעות או חוסר בתנאים המוקדמים להשתתפות, לאחר קבלת ההצעות;
ג. אם חל שינוי נסיבות, או השתנו צרכי המינהל, באופן המצדיק, לדעתו, ביטול הליך ההתקשרות;
ד. אם בכל ההצעות נפלו פגמים שוועדת המכרזים סבורה, כי הם מצדיקים את פסילת הצעות;
ה. אם לדעת המינהל קיים חשש סביר לתכסיס מכוון, או קרטל, או להדברות בין המציעים.
21.2 מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, אם בכל שלב משלבי המכרז המינהל ימצא כי נותר מציע יחיד משום שיתר המציעים נפסלו על הסף, יהא בידו הברירה לקבל את הצעתו של המציע הנותר או לבטל את המכרז.
22. הודעה על זכיה וכריתת החוזה:
22.1 לזוכה/ים תימסר על כך הודעה בכתב.

22.2 מציע שהצעתו לא תתקבל יקבל על כך הודעה בכתב אליה. תצורף הערבות הבנקאית שהומצאה על ידו עם הצעתו.

22.3 הוחלט על קבלת הצעה זוכה כלשהי – יודיע המכרז על כך למציע הזוכה, וידרוש ממנו להמציא ערבות בנקאית להבטחת התחייבויותיו על פי ההסכם. סמוך לאחר העברת הערבות הבנקאית יחתום המינהל על ההסכם שאותו מציע צירף להצעתו. מועד כריתת החוזה יחשב למועד בו המזמין חתם עליו, ולא יאוחר מחלוף 10 ימים מיום כריתת החוזה.
22.4 לא העביר המציע שהודע לו על זכייתו ערבות בנקאית כנדרש בהתאם לסעיף, יודיע לו המכרז על ביטול זכייתו ויפנה למציע שזכה בניקוד השני הגבוה ביותר, ויחזור על התהליך המתואר וכן הלאה.
22.5 בנוסף ימציא הזוכה למכרז אישור על קיום ביטוחים על פי הנוסח המפורט ב- נספח ב' לחוזה, כשהוא חתום על ידי חברת ביטוח מטעמו, והכל תוך 7 ימים מהמעמד בו קיבל הודעה מהמזמין על זכייתו.

22.6 מציע שלא יעמוד בהתחייבויותיו על פי מסמכי המכרז, יהא המזמין רשאי לבטל את הזכייה בהודעה בכתב למציע, החל בתאריך שייקבע על ידי המינהל בהודעה וזאת לאחר שניתנה למציע הודעה בה נדרש לתקן את ההפרה והמציע לא תיקן ההפרה בהתאם להודעה ותוך הזמן שנקבע בהודעה, אין בסעיף זה כדי לגרוע מזכויות המזמין על פי כל דין.

22.7 בוטלה הזכייה מכל סיבה שהיא רשאי המזמין להגיש את הערבות שבידו לגביה וכן למסור את ביצוע השירותים למי שייקבע על ידו והמציע יפצה את המזמין על כל הפסד שיגרם לו בגין כך.

22.8 כל משתתף במכרז יהיה זכאי לעיין במסמכי המכרז (פרוטוקולים, ההצעה הזוכה וכו') בהתאם להוראות תקנות חובת המכרזים, תשנ"ג-1993.

הוראות נוספות:
23 זכויות קניין:
23.1 חוברת המכרז, תוכנה, הנספחים לה, ו/או כל חלק מאלה - הם קניינו המוחלט והגמור של המינהל. אין לעשות כל שימוש באלה שלא לצורך הגשת ההצעה במכרז.
23.2 בהגשת הצעתם, המציעים מביעים הסכמתם לכך, שהמרכז יעשה שימוש בהצעתם ובמידע הכלול בהצעה - לכל צורך הקשור בפעילות המינהל.


תקופת ההתקשרות:
24 משך ההתקשרות על פי מכרז זה יהיה ל 12 חודשים . החל מאותו מועד, יהיה המזמין רשאי, על פי, על פי שיקול דעתו, להאריך את תוקף ההתקשרות עוד פעמיים, לתקופה של 24 חודשים בכל פעם + שנה וסה"כ 5 שנים .









מועדים חשובים למכרז:


1. תקופת קבלת מסמכי המכרז: החל מיום 13/03/22 ועד ה20/03/22
2. מפגש מציעים: יום ג' 22/3/22 בשעה 17:00
3. מועד שאלות הבהרה: עד יום 24/03/22 עד השעה 12:00
4. מועד מענה לשאלות הבהרה: עד יום 27/03/22 עד השעה 17:00
5. מועד אחרון הגשת ההצעות: ביום 31/03/22 עד השעה 19:00
6. הפקדת אישור הביטוחים: תוך חמישה (5) ימי עסקים ממועד קבלת הודעת הזכייה.
7. תקופת הביצוע: 12 חודשים קלנדאריים.























נספח א'
הצעת המציע הפעלת קפיטריה/מזנון מכרז מס' 7

אל: מינהל קהילתי פסגת זאב(להלן : "המזמין" )

מאת : ________________________________________________________

לאחר שקראנו את מסמכי המכרז ואת תנאי החוזה על נספחיו , הצעתנו הפעלת קפטיריה הינה
כדלקמן (סכום שלא יפחת מ – 2500 ₪ + מע"מ ):

תאור הפריט מחיר מוצע ב – ₪ (לא כולל מע"מ )

קפיטריה/מזנון

___________________ ₪



1. הצעתנו לעיל מבוססת על התנאים שבמסמכי המכרז וכוללת את כל הדרוש לביצוע מלא ומושלם של כל התחייבויותינו על פי מסמכי המכרז וחוזה ההתקשרות.

2. אנו מצהירים כי המחירים המוצעים על ידינו כוללים :

א. מובהר ומוסכם בזאת כי המחיר המוצע כולל ביצוע מלא ומושלם של כל הפעולות וההתחייבויות שיש לבצע על פי מסמכי המכרז, לרבות ההוצאות הכרוכות בגיוס העובדים והעסקתם, אספקת ציוד, ביטוח, הפעלת ציוד וכל הוצאה אחרת הנדרשת לצורך התפעול המלא והתקין של הקפיטריה.

וכי המציע לא יהא זכאי לכל תשלום נוסף מעבר למחיר שיקבע בהצעתו.

ב. המציע מתחייב לשאת בכל המיסים ותשלומי החובה שיוטלו עליו (מס הכנסה, ביטוח לאומי, וכו'), ושיהיו כרוכים בביצוע החוזה וקבלת תמורתו (אם יזכה במכרז).

ג. המחירים המוצעים לא יכללו מע"מ (שיתווסף לתשלום כשיעורו ביום ביצוע התשלום). למען הסר ספק המציע מתחייב לשאת בכל הוצאות המסים הכרוכים בהפעלת המקום.

ד. כל הוצאותיו האחרות, מכל סוג שהוא, אשר תנאי המכרז מחייבים אותנו במפורש ו/או מכללא, לרבות על פי כל דין.

המציע מאשר בזאת בחתימתו כי הצעתו המפורטת לעיל מחייבת את המציע, והמחירים מהווים חלק בלתי נפרד מהצעתו.



___________________ _______________________
תאריך חתימת המציע



נספח ב'
נוסח הערבות הבנקאית לקיום ההצעה


תאריך : __________
לכבוד
_______________________
_______________________

(להלן - המינהל)

א.ג.נ.,
הנדון : ערבות בנקאית מס' ____________

הננו ערבים בזאת כלפיכם לסילוק כל סכום בגבול הסכום של 850 ש"ח (במלים: שמונה מאות חמישים ₪) (להלן: "סכום הערבות") המגיע או העשוי להגיע לכם מאת ______________________ (להלן: "המציע") בקשר עם מכרז מס'7 שפורסם על ידכם, וזאת להבטחת התחייבויותיו של המציע כלפיכם, במסגרת הצעתו למכרז.

סכום ערבות זו צמוד למדד המחירים לצרכן, כפי שיתפרסם מעת לעת על ידי הלשכה המינהל לסטטיסטיקה או כל גוף רשמי אחר שיבוא במקומה. מדד הבסיס לצורך חישוב ההצמדה הינו מדד חודש ________________, אשר פורסם ביום ________________, שהינו המדד הידוע במועד מתן ערבות זו.

אנו נשלם לכם, תוך שבעה ימים מקבלת דרישתכם בכתב, כל סכום עד לגבול סכום הערבות האמורה לעיל, מבלי שיהיה עליכם לבסס או לנמק את דרישתכם באופן כלשהוא, או לדרוש תחילה את סילוק סכום הערבות מהמציע, ובלבד שהסכום הכולל שנשלם על פי ערבותנו זו לא יעלה על סכום הערבות.

ערבות זו תישאר בתוקפה עד ליום 31/05/22 ועד בכלל, וכל דרישה על פיה צריכה להגיע בכתב לידינו עד לתאריך האמור ועד בכלל. דרישה שתגיע לאחר התאריך האמור לא תיענה.

ערבות זו אינה ניתנת להעברה.



שם הבנק כתובת הבנק חתימה

___________________ __________________ ________________
נספח ב'1
נוסח הערבות הבנקאית לביצוע ההסכם

תאריך : __________
לכבוד
_______________________
_______________________

(להלן - המינהל)

א.ג.נ.,

הנדון : ערבות בנקאית מס' ____________

הננו ערבים בזאת כלפיכם לסילוק כל סכום בגבול הסכום של _________ ש"ח (במלים: _________________ ₪) (להלן: "סכום הערבות") המגיע או העשוי להגיע לכם מאת ______________________ (להלן: "הספק") בקשר עם ההסכם שנחתם עימו בעקבות זכייתו במכרז מס' 7 שפורסם על ידכם, וזאת להבטחת התחייבויותיו של הספק כלפיכם, במסגרת ההסכם.
סכום ערבות זו צמוד למדד המחירים לצרכן, כפי שיתפרסם מעת לעת על ידי הלשכה המינהל לסטטיסטיקה או כל גוף רשמי אחר שיבוא במקומה. מדד הבסיס לצורך חישוב ההצמדה הינו מדד חודש ________________, אשר פורסם ביום ________________, שהינו המדד הידוע במועד מתן ערבות זו.
אנו נשלם לכם, תוך שבעה ימים מקבלת דרישתכם בכתב, כל סכום עד לגבול סכום הערבות האמורה לעיל, מבלי שיהיה עליכם לבסס או לנמק את דרישתכם באופן כלשהוא, או לדרוש תחילה את סילוק סכום הערבות מהמציע, ובלבד שהסכום הכולל שנשלם על פי ערבותנו זו לא יעלה על סכום הערבות.
ערבות זו תישאר בתוקפה עד ליום 28/02/25 ועד בכלל, וכל דרישה על פיה צריכה להגיע בכתב לידינו עד לתאריך האמור ועד בכלל. דרישה שתגיע לאחר התאריך האמור לא תיענה.

ערבות זו אינה ניתנת להעברה.


שם הבנק כתובת הבנק חתימה

____________________ ___________________ ________________

נספח ג'
הצהרות המציע

לכבוד
_______________________
_______________________

(להלן - המינהל)


א.נ.,
הצהרת המציע במסגרת מכרז מס' 7_ להפעלת וניהול קפיטריה



שם המציע:____________________________________(שם פרטי ומשפחה)
מס' ת.ז.:_______________________________________


במקרה של תאגיד:

שם התאגיד מס' חברה כתובת רשומה


(להלן - "המציע")


אנו המציע או מורשי החתימה של המציע (במקרה של תאגיד), מר ________________, ת.ז. _________________, ומר _________________, ת.ז. __________ מצהיר/ים בזאת, בשם המציע, כי:

לאחר שקראנו בעיון ובחנו בחינה זהירה את כל מסמכי המכרז, מצהירים ומתחייבים בזה כדלקמן:

1. המציע מבין את כל האמור במסמכי המכרז והגיש את הצעתו בהתאם. המציע מסכים לכל האמור במסמכי המכרז, ולא יציג כל תביעות או דרישות המבוססות על אי ידיעה ו/או אי הבנה, והוא מוותר בזאת מראש על טענות כאמור.

2. המציע עומד בכל התנאים הנדרשים מהמציעים, והצעתו עונה על כל הדרישות שבמסמכי המכרז. המציע מקבל על עצמו להפעיל את המזנון בהתאם לתנאים שבמסמכי המכרז וחוזה ההתקשרות.

3. המציע הינו בעל ניסיון קודם ניסיון קודם ומוכח של ___ שנים לפחות בעבר בניהול ו/או בהפעלה של מזנונים ו/או שירותי הסעדה ו/או קייטרינג ו/או ניהול והפעלה של עסקי מזון דומים לנשוא המכרז דנן.

4. המציע בעל מחזור כספי מניהול עסק בתחום המזון ( מסעדות/מזנונים/בית אוכל/ בתי קפה וכיוצ"ב) שלא יפחת מ- 400,000 ש"ח (ארבע מאות אלף ₪) לשנה, בכל אחת מארבע שנים ב 6 השנים שקדמו להגשת ההצעה.

5. המציע הוא בעל /יחזיק בכל הרישיונות, ההיתרים, הסמכות והאישורים הנדרשים לפי כל דין לביצוע כלל השירותים הנדרשים במכרז, ולא ידוע לו על כל מניעה על פי דין אשר מונעת ממנו התקשרות בהסכם על פי המכרז.

6. המציע עוסק ומתמחה בכל התחומים הרלוונטיים לביצוע התחייבויותיו על פי המכרז וההסכם הנלווה לו (אם יזכה); ויש לו את המיומנות וכוח האדם המתאים לצורך ביצוע התחייבויותיו האמורים.

7. המציע מצהיר ומתחייב כי במסגרת ביצוע השירותים על פי החוזה הוא יפעל בהתאם לכל הוראות הדין בעניין ובפרט בהתאם לתקנות רישוי עסקים ( תנאים תברואתיים לעסקים לייצור מזון ) , התשל"ב – 1972, , צו הפיקוח על מצרכים ושירותים (איכות מזון) , תשי"ח – 1985 וכל הוראת דין אחרת הדנה בהכנת מזון , עיבוד מזון , טיפול במזון , קירור מזון, וכן לבוש , ניקיון ובריאות העובדים , וכיוצ"ב.

8. כי לא ידועה לו כל מניעה על פי דין אשר מונעת ממנו התקשרות בהסכם על פי המכרז.


9. המזמין מצהיר ומתחייב כי לא הוא ולא עובדיו לא הורשעו בעבירות שיש עימן קלון והוא מתחייב שלא להעסיק עובד שהורשע כאמור, וכי ימלא לגבי כל המועסקים על ידו אחר הוראות החוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסד במכוון למתן שירות לקטינים , התשס"א – 2001.

10. המציע קיבל את מלוא המידע הרלוונטי לצורך הגשת הצעתו, ההתקשרות בהסכם (אם יזכה), ולצורך קבלת וביצוע ההתחייבויות שהוא ייטול על עצמו בחוזה (אם יזכה במכרז). מבלי לגרוע מכך, מוצהר כי:

א. המציע קיבל את מלוא המסמכים, הנתונים וההסברים שביקש בקשר למכרז;
ב. המציע בדק את כל הנהלים, החוקים, התקנות וכל דרישה אחרת של הרשויות המוסמכות, אשר חלים על מתן השירותים המפורטים במכרז;

11. על סמך בדיקתו את המידע כאמור לעיל, המציע רואה במחיר המוצע על ידו משום תמורה מלאה והוגנת בעבור כל הנדרש ממנו במכרז ובחוזה (אם יזכה), ובעבור כל חלוקת סיכון בין המזמין לבין הספק הזוכה, כפי שזו מופיעה בחוברת המכרז.

12. המציע אינו מחויב כלפי אף אדם או גוף אחר בהתחייבות כלשהי (לרבות התחייבות מותנית) המנוגדת להתחייבויותיו על פי ההסכם שייכרת עמו (אם יזכה), או העלולה לשים אותו במצב של ניגוד עניינים בין המחויבות שלו על פי ההסכם לבין כל מחויבות אחרת.

13. המציע מתחייב לשאת בכל המיסים ותשלומי החובה שיוטלו עליו (מס הכנסה, ביטוח לאומי, וכו'), ושיהיו כרוכים בביצוע החוזה וקבלת תמורתו (אם יזכה במכרז).

14. לא מתנהל נגד המציע, ולמיטב ידיעתו לא צפוי להתנהל נגדו, כל הליך פירוק, מחיקה, כינוס נכסים, הקפאת הליכים וכיוצ"ב. כמו כן, לא מתנהלות נגדו תביעות משפטיות בהיקפים כספיים אשר עלולים לפגוע ביכולתו של המציע למלא את התחייבויותיו כלפי המזמין על פי המכרז (אם יזכה בו).

15. הצעה זו מוגשת ללא כל קשר או תיאום עם מציעים אחרים.

16. הצעה זו היא בלתי חוזרת ואינה ניתנת לביטול או לשינוי, והיא תהא תקפה במשך 90 יום מהמועד האחרון להגשת הצעות. להבטחת קיום ההצעה אנו מוסרים ערבות בנקאית, כנדרש בתנאי המכרז. היה ומסיבה כלשהי לא נעמוד בהתחייבויותינו אנו מסכימים כי הערבות הבנקאית שנמסרה על ידינו תוגש לגביה על ידכם, וסכום הערבות יחולט על ידכם כפיצויים מוסכמים וקבועים מראש.

17. המציע מצהיר כי ההצעה הינה בגדר המטרות והסמכויות הקבועות במסמכי המציע בשמו מוגשת ההצעה, וכי הוא רשאי לחתום בשם המציע על הצעה זו, וכי אין כל מניעה על פי כל דין או הסכם לחתימתו על הצעה זו.


18. היה ולאחר הגשת הצעתו קרה אחד האירועים דלעיל - המציע מתחייב להודיע על כך למרכז לאלתר.



אישור עו"ד

אני מאשר בזה כי ביום ____________ הופיעו בפני ה"ה ______________________ ו- _____________________, נושאי ת"ז מספר ____________________, ו - ____________________, בהתאמה, ולאחר שהזהרתי כל אחד מהם כי עליו להצהיר את האמת, וכי יהיה צפוי לעונשים הקבועים בחוק אם לא יעשה כן, אישרו את נכונות הצהרתם הנ"ל, וחתמו עליה בפני.


______________________, עו"ד
















נספח ד'
טופס חוות דעת ממליצים:

חוות הדעת ניתן בנוגע למציע:
שם המציע:

(להלן: "המציע")


שם נותן חוות הדעת:
שם התאגיד מס' חברה כתובת רשומה

(להלן: "הלקוח")

הריני מורשה לתת חוות דעת זו בשם הלקוח.


תאריכי ביצוע ומיקומם
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

איזה סוג שירות סופק ע"י המציע?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



עבודה לפי תפריט קבוע
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

האם צרכני המזון נהנו מהמזון שסופק?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


האם במהלך השירות היו תקלות עם המזון או השירות?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



מהי תכיפות תלונות המוסדות /מקבלי השירות על איכות האוכל?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

האם ניתן פתרון משביע רצון לבעיות, ואם כן נא לפרט את הטיפול ?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

האם יש התייחסות או טיפול בבקשות למנות מיוחדות (צמחונות, טבעונות, רגישויות)?
אם כן נא לפרט
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




מהי חוות דעתך על המציע באופן כללי?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


אני נותן בזאת הסכמתי שנציגי המזמין יפנו אלי לשיחה טלפונית של עד 20 דקות, על מנת לשאול שאלות ולברר פרטים בקשר לחוות הדעת, ולניסיון שיש לי עם המציע.

במידה שהמזמין ירצה לפנות ללקוח לקבלת פרטים נוספים, פרטי ההתקשרות הם:

כתובת:
מס' טלפון:
מס' פקס:
שם איש קשר לקבלת מידע נוסף על המציע:
תפקיד איש הקשר:
מהות הקשר בין איש הקשר למציע:
טל' של איש הקשר:
דוא"ל של איש הקשר:

נספח ה'
התחייבות המציע במסגרת מכרז מס' 7_ להפעלת וניהול קפיטריה

(להלן - "המכרז")
לכבוד:
מינהל קהילתי פסגת זאב

פרטים

שם המציע:____________________________________(שם פרטי ומשפחה)
מס' ת.ז.:_______________________________________


במקרה של תאגיד:

שם התאגיד מס' חברה כתובת רשומה


(להלן - "המציע")

אני המציע הח"מ______________________ נושא ת.ז. _____________________

או מורשה החתימה של המציע (במקרה של תאגיד), מר _________________, ת.ז. __________, ומר _________________, ת.ז. __________ מצהיר/ים בזאת, ביחד ולחוד ובשם המציע, כי:

1. מוגשת בזאת הצעת המציע למכרז. ההצעה מוגשת בהתאם לתנאי המכרז, ובעצם הגשתה המציע מקבל על עצמו את כל תנאי המכרז (לרבות מסמך השאלות והתשובות ופרוטוקול מפגש המציעים), ואת כל תנאי החוזה שצורף למכרז (אם נזכה בו).
2. קראנו בעיון את המכרז, על כל נספחיו, הבנו את כל סעיפיו ותנאיו וקיבלנו הבהרות לגבי כל נושא שבספק. המציע מקבל על עצמו כל סיכון הכרוך בפרשנות לא נכונה מצידו את תנאי המכרז והחוזה.
3. המציע מסכים לכל תנאי המכרז לרבות לנוסח הסכם ההתקשרות בינו לבין המינהל, והמציע מתחייב למלא את כל דרישות המכרז והחוזה, ובכלל זה המציע מתחייב כי כל הנדרש בפרויקט יסופק, יותקן ויופעל ויתוחזק בהתאמה לדרישות המכרז.
4. המציע מתחייב כי לא ימחה (יעביר) לזולת את זכויותיו או חובותיו לפי תנאי המכרז, כולן או חלקן, ללא הסכמה מראש ובכתב של המינהל.
5. מוגשים בזאת כל המסמכים הנדרשים במכרז.


תאריך: ________________

________________ _________________
שם: שם:

________________ _________________
ת.ז.: ת.ז.:


















































נספח ו'

פרטים על איש הקשר מטעם המציע


שם הנציג:
תפקיד:
מס' טל' נייד:
דוא"ל:
מס' טלפון משרד:
פקס משרד:
כתובת:





___________________________ ________________________________
תאריך: חתימת המציע:


























נספח ז'

עסק בשליטת אישה

¬אישור בהתאם לתיקון מס' 15 לחוק חובת המכרזים





הנני לאשר בזה, כי השליטה בתאגיד _________________________ (להלן – "התאגיד") מוחזקת בידי הגב' _________________, נושאת ת.ז. מס' ________________ / דרכון ______________מס' _________________.

עוד הנני לאשר בזה, כי בתאגיד לא מתקיימים שני אלה:

1. לא מכהן בתאגיד נושא משרה שהוא אינו אישה והוא קרוב משפחה של המחזיקה בשליטה.

2. אין בתאגיד דירקטורים המהווים שליש ממספר הדירקטורים הכולל של התאגיד שהם אינם נשים והם קרובים משפחה של המחזיקה בשליטה.

לעניין אישור זה, "מחזיקה בשליטה" משמעותה – מי שמחזיקה ביותר מ 50% מאמצעי השליטה בתאגיד, על פי ההגדרה שבחוק הבנקאות (רישוי), תשמ"א – 1981.

לעניין אישור זה: "קרוב " משמעותו: " בן זוג, אח, הורה, צאצא, ובן זוג של אח, הורה או צאצא;


בכבוד רב,



____________, רו"ח









במקרה של תאגיד

נספח ז1
מכרז פומבי מס'

תצהיר

אני הח"מ, לאחר שהוזהרתי כי עליי לומר את האמת, שאם לא אעשה כן אהיה צפויה לעונשים הקבועים בחוק בגין מתן עדות שקר בבית-משפט, מצהירה בזה בכתב כדלקמן:


1. אני משמשת כבעלת שליטה בתאגיד ___________________________ (להלן – "התאגיד").

2. ברשותי ______ אחוזים מ _________________ (יש לפרט סוג אמצעי השליטה) בתאגיד הנ"ל.

הנני לאשר כי השם דלעיל הוא שמי, החתימה דלהלן חתימתי ותוכן תצהירי אמת.




חתימת המצהירה





אישור

אני הח"מ, _______________, עו"ד, מאשר/ת בזה כי היום, ________________, הופיעה בפניי ______________, שזיהתה עצמה בפניי לפי תעודת זהות / דרכון _________ מס' _________________, ולאחר שהזהרתיה כי עליה לומר את האמת, שאם לא תעשה כן תהא צפויה לעונשים הקבועים בחוק בגין מתן עדות שקר בבית משפט, אישרה את נכונות האמור בתצהירה זה וחתמה עליו בפניי.




חתימה וחותמת עו"ד










הסכם
שנערך ונחתם ב_____________ ביום _____ לחודש ______ שנת ________



בין: ____________________ (להלן "המינהל")
מצד אחד


לבין: _______________________
מרחוב __________________
(להלן "המפעיל")
מצד שני



הואיל והמרכז פרסם את מכרז מס' ____ להלן: ("המכרז") לניהול והפעלת קפטריה אשר תפעל כמזנון חלבי, ותיתן שירותי הסעדה ומאפים, לטובת כלל המבקרים, כמפורט בהסכם זה על נספחיו;

והואיל והמפעיל הגיש הצעה במכרז והוא מצהיר כי ערך לפני הגשת ההצעה את כל הבדיקות הנחוצות לצורך הגשת ההצעה והסכים לקבל על עצמו את הפעלת המזנון (כהגדרת מונח זה להלן) בהתאם למסמכי המכרז ותנאיו;

והואיל והמפעיל מצהיר כי הוא מעוניין, מוכן ומסוגל לבצע את הפעלת המזנון, וכי יש לו היכולת הארגונית וכל האישורים הנדרשים על פי כל דין להפעיל את המזנון כאמור;

והואיל וועדת המכרזים של המינהל, בהחלטתה מיום ________, המליצה בפני הנהלת המינהל לקבל את הצעתו של המפעיל ובתאריך __________ אישרה הנהלת המינהל את ההמלצה להתקשר עם המפעיל בהסכם לקבלת השירותים במחיר ובתנאים המפורטים בהסכם זה;


לפיכך הוסכם והותנה בין הצדדים כדלקמן:
1. מבוא

1.1. המבוא להסכם זה והנספחים לו מהווים חלק בלתי נפרד ממנו ובחזקת תנאיו.
1.2. כל מסמכי המכרז, בין אם צורפו להסכם זה ובין אם לאו, לרבות המסמכים, אשר הוגשו ע"י המפעיל בהצעתו למכרז, מהווים חלק בלתי נפרד מהסכם זה ובחזקת תנאיו.

1.3. הכותרות בהסכם זה הינן לנוחיות בלבד ואין להשתמש בהן לצורך פרשנותו של ההסכם.

1.4. בפרשנות הסכם זה יחולו ההגדרות המפורטות להלן, אלא אם כן הקשר הדברים מחייב אחרת :

"המינהל" - מינהל ____________________________

"המפעיל" - ___________________ לרבות נציגי המפעיל, עובדיו, שלוחיו, מורשיו המוסמכים, ולרבות כל מי שפועל בשמו או מטעמו בביצוע השירותים.

"המזנון" - החלק במבנה __________________", כמסומן בתכניות, נספח א', המיועד לשמש כמזנון עבור המשתמשים כהגדרתם להלן ואשר יופעל ויתוחזק על ידי המפעיל.

"הפעלת המזנון " - כלל הפעולות שעל המפעיל לבצע בהתאם להוראות הסכם זה ובקשר אליו, לרבות הבאת והתקנת ציוד ייעודי, ביצוע התאמות נדרשות, הפעלתו, אחזקתו, מכירת מוצרים במזנון וכיו"ב, ותשלום חשבונות חשמל ומים.

"ההסכם" - הסכם זה, לרבות הנספחים לו ולרבות כל מסמכי המכרז והצעתו של המפעיל אשר הוגשה בהתאם להוראות מסמכי המכרז, על כל הצרופות לה וכן כל מסמך מכל מין וסוג שהוא שיצורף להסכם בעתיד (בהתאם להוראות הסכם זה ו/או בהסכמת הצדדים).


"המשתמשים" - ____________ ואורחי המינהל.


2. הצהרות והתחייבויות המפעיל

2.1. המפעיל מצהיר ומתחייב כי יש / יהיו בידיו בעת הפעלת המזנון את כל האישורים, הרישיונות וההיתרים הדרושים על פי כל דין למילוי כלל התחייבויותיו על פי ההסכם, לרבות:

2.1.1. תעודת כשרות תקפה על שמו ועל שם המזנון מהרבנות הראשית או הרבנות המקומית או כל כשרות רשמית של מדינת ישראל.
2.1.2. רישיון עסק לפי קבוצה 4 (מזון) לתוספת לצו רישוי עסקים (עסקים טעוני רישוי) התשנ"ה-1995 ותקנות רישוי עסקים (תנאים תברואתיים לעסקים לייצור מזון) תשל"ב-1972.
2.1.3. רישיון כיבוי אש ורישיון משרד הבריאות להפעלת המזנון .

כלל הרישיונות, האישורים והתעודות יצורפו להסכם זה כנספח ב'.

2.2. המפעיל מתחייב כי במשך כל תקופת הסכם זה הרישיונות כאמור יישארו בתוקף ולא יבוטלו, ישונו או יוגבלו וכי יקיים את כל תנאיהם וכן כי ישיג כל רישיון או היתר שיידרש על פי דין בעתיד ובמהלך תקופת ההתקשרות.

2.3. המפעיל ישוב ויציג בכל תחילת שנה קלנדרית את כלל האישורים, ההיתרים והתעודות לקיום חיוביו על פי הסכם זה.

2.4. על אף האמור בכל מקום אחר, מובהר ומוסכם בין הצדדים, כי פניה לרשות המרשה לחידוש רישיון, ו/או הבטחת הרשות המרשה לחידוש הרישיון בתנאים או שלא בתנאים אינה מהווה עמידה בתנאי ההסכם לאחזקת רישיון כאמור, על המפעיל להחזיק כאמור בכל עת רישיונות, אישורים והיתרים תקפים כמפורט בהסכם זה. לא החזיק המפעיל רישיון ו/או היתר ו/או אישור אשר עליו להחזיק מכוח הסכם זה ו/או מכוח השירותים המבוצעים על פי הסכם זה יחולו הוראות סעיפים 3.21 ו-12 להלן, כן יהא רשאי המינהל לחלט את ערבות הביצוע וזאת מבלי לגרוע מכל סעד אחר לו יהא זכאי המינהל בשל ההפרה כאמור.

2.5. המפעיל מצהיר כי הינו בעל הידע, הכישורים והאמצעים להענקת השירותים כקבוע בהסכם זה להלן.

2.6. המפעיל מתחייב כי המוצרים שיסופקו על ידו, וכלל הציוד אשר ישמש אותו ואת המשתמשים יהיו בטיב ובאיכות מעולים, כי חומרי הגלם בהם ישתמש להכנת המוצרים יהיו טריים ונקיים, וכי יקפיד על כל הוראות הדין באשר להכנת מזון, בישולו ואספקתו, וכן כי ימציא למרכז באופן קבוע ושוטף וגם בכל עת על פי דרישה אישור על דגימת המזון ותוצאותיו.

2.7. המפעיל מצהיר כי ידוע לו שמועד היעד לפתיחת המזנון והפעלתו המלאה הוא ביום __________________. המפעיל מצהיר כי הביא נושא זה בחשבון ויפעל לקבלת כלל האישורים המפורטים לעיל עד למועד זה, וכן לאשר את התפריט הכל כמפורט להלן.


3. רכישת ציוד ועבודות התאמה

3.1. במועד חתימתו של הסכם נמסר מבנה המזנון למפעיל לצורך הפעלת המזנון כשהוא כולל תשתית בסיסית של חשמל ומים, כיור ומדפים לשימוש המפעיל כמפורט בנספח א'. מבלי לגרוע מיתר התחייבויותיו של המפעיל על פי הסכם זה, עד למועד הפעלת המזנון יהא על המפעיל לדאוג (על חשבונו) כי המזנון יכלול את כלל הציוד הצריך להפעלתה לרבות מכשירי חשמל, כלים למטבח ולהגשה, ריהוט וכיו"ב.

3.2. למען הסר ספק כל הוצאות הכשרת המקום וריהוטו הינם על חשבון המפעיל.

3.3. ברחבת האבן הסמוכה למזנון יתקין המפעיל, על חשבונו, מקומות ישיבה ושולחנות לשימוש באי המזנון. סוגי השולחנות ומקומות הישיבה, מספרם, מיקומם וכל נושא אחר הקשור בהם יהא על פי שיקול דעתו של הצד המתקין אך בתיאום ואישור של נציג המינהל .


4. מכירת המוצרים:


4.1. מחירי המוצרים יוצגו באופן ברור באמצעות מחירון גלוי (הכל על פי דין).

4.2. למען הספר ספק חל איסור מוחלט למכור במזנון כל דבר שאינו מזון, לרבות אלכוהול, סיגריות, כרטיסי מזל, וכיו"ב.

4.3. מובהר, כי המזנון יהא מזנון חלבי ולא ימכרו בו ו/או לא יבושל בו כל מוצר שאינו חלבי או "פרווה".

4.4. המפעיל ימכור מזון כשר בלבד ויפרסם תעודת כשרות תקפה ע"י גורם רבני מוסמך.

4.5. למרכז תהא הזכות להזמין מהמפעיל (בתמורה) תפריטים מיוחדים לאירועים מיוחדים ו/או מזון לפעילות חוץ מוסדית וכן פעילות שאינה סדירה בתנאי שההזמנה כאמור תעשה זמן סביר מראש.

4.6. המפעיל ימלא אחר הוראת כל דין הקשורה במוצרים ובאספקתם, כפי שתותקן מעת לעת, לרבות (ומבלי לגרוע מכלליות האמור) – צו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (קביעת מחירים מרביים למצרכים) (תיקון מס' 4) תשנ"ז - 1997; תקנות בריאות הציבור (מזון) (איסור שימוש בפוסטיום ברומט), תשנ"ד - 1993; חוק חג המצות (איסורי חמץ) תשמ"ו - 1986; תקנות רישוי (תנאי תברואה נאותים ברוכלות מזון), תשל"ד - 1973 ותקנות רישוי עסקים (תנאי תברואה נאותים לעסקים לייצר מזון), תשל"ב - 1972.

4.7. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, המפעיל מתחייב בזאת לדאוג לכך שהמוצרים שימכרו במזנון כאמור הינם באיכות מעולה, תוך הקפדה על תאריכי התפוגה המצוינים על אריזתם.

4.8. המפעיל יעשה כמיטב יכולתו לטיפול בתלונותיהם של המשתמשים. בכל מקרה מתחייב המפעיל כי הוא ישא באחריות הבלעדית בקשר לכל תלונה ו/או תביעה מצד ג' כלשהו בגין הסכם זה והמפעיל מתחייב לשפות ולפצות את המינהל בגין כל סכום שיחויב לשלם לצד ג' כלשהו בקשר להסכם זה בצירוף כל ההפסדים ו/או הנזקים ו/או ההוצאות שיגרמו כתוצאה מדרישה ו/או תביעה כאמור, לרבות הוצאות משפטיות.


5. ניקיון והיגיינה

5.1. המפעיל ידאג כי העובדים במזנון מטעמו יקפידו בכל עת על ניקיון והיגיינה אישית ועל הופעה חיצונית מסודרת כולל איסוף שיער ומדים מתאימים שיסופקו על ידי המפעיל.

5.2. המפעיל יקפיד כי מכירת המוצרים ו/או הכנתם יבוצעו תוך שמירה על ניקיון והיגיינה וכן יפעל על פי הנחיות הניקיון שבנספח א' וכן כל הנחית ניקיון אחרת בקשר עם המזנון וסביבתו מטעם המינהל ו/או משרד הבריאות.

5.3. המפעיל יקפיד על ניקיון כל האתרים במזנון וסביבתו, לרבות הרחבה הסמוכה אליו בכל שעות פעילות המזנון ובין היתר פינוי פחיות, כוסות, עטיפות, אריזות וכיו"ב לפחות אחת לכל שעה עגולה.

5.4. פינוי אריזות, קרטונים, אשפה שמקורה במזנון ו/או בהפעלתו יעשה על ידי המפעיל באחריותו ועל חשבונו.



6. מועדי הפעלת המזנון

6.1. ככלל יפעל המזנון בימים ובמועדים בהם פועל המינהל, בין הימים א-ה' בין השעות _________________ שעות הפעילות") ובימי ו' וערבי חג עד שעתיים לפני כניסת שבת/חג. בימי שבת וחג המזנון יהיה סגור.

6.2. בנוסף, המינהל יהיה רשאי להודיע למפעיל מראש על מועדים נוספים בהן המזנון יפעל בשעות מאוחרות יותר (להלן: "מועדים נוספים"), כך בין היתר בימים מינהל, מופעים ואירועים נוספים ובסה"כ עד 30 מועדים נוספים בכל השנה והמפעיל יהא חייב לפתוח ולהפעיל את מזנון גם במועדים אלו לפי הכללים שהוגדרו בסעיף 6.2.



7. תחזוקת ואחזקת מבנה המזנון

7.1. המפעיל ישתמש במבנה המזנון שימוש סביר וזהיר, ויחזיקו במצב נאות ותקין במשך כל תקופת ההתקשרות.
7.2. המפעיל יתקן על חשבונו כל קלקול או נזק שיגרמו למבנה המזנון במהלך תקופת ההתקשרות.
7.3. כל פעולה הדרושה לתיקון קלקול או נזק כאמור לעיל, תבוצע לאלתר ובאמצעות בעלי מקצוע מוסמכים ומיומנים ובתיאום ואישור מראש עם המינהל.
7.4. המפעיל יישא בהוצאות התפעוליות של המזנון לרבות הוצאות מיסים, תיקונים ואחזקה.
7.5. היה ולא יעשה המפעיל כן, יהיה המינהל רשאי אך לא חייב לתקן בעצמו ו/או על ידי מי מטעמו כל נזק וזאת על חשבון המפעיל, ולצורך כך להיכנס למבנה בכל עת שימצא לנכון לאחר תיאום עם המפעיל ככל שניתן. המפעיל ישלם למרכז מיד עם דרישתו הראשונה כל הוצאה שהוצאה על ידיו לצורך תיקון כאמור.
7.6. המפעיל יהיה רשאי להכניס למבנה חפצים הדרושים לניהול המזנון בכפוף לכך כי לא תהיה כל מניעה חוקית לכך ובכפוף לאישור הנהלת המינהל.
7.7. המפעיל יפקיד את מפתחות וקוד מערכת האזעקה של המזנון בידי מי שיורה על כך המינהל, למקרה חירום. למען הסר ספק, מובהר במפורש כי המינהל אינו מספק שירותי אבטחה/שמירה למזנון.
7.8. טעינה ופריקה של ציוד וסחורה על ידי המפעיל או עבורו למזנון או מחוצה לו יעשו בתיאום מוקדם עם המינהל.

7.9 המפעיל לא יתלה ו/או יעמיד ו/או יציב שלטים ו/או כרזות וכיו"ב על קירות המזנון החיצוניים או הפנימיים ו/או בסביבתו ללא אישור מראש ובכתב של המינהל.

8. פינוי המזנון

8.1. עם סיומו של הסכם זה מכל סיבה שהיא, יפנה המפעיל באופן מידי את המזנון מכל אדם וחפץ וישיבו למרכז כשהוא במצב טוב ותקין.
8.2. במידה והמעיל לא יפנה את המזנון עם סיומו של ההסכם ו/או בתום התקופה – יהיה עליו לשלם למרכז סך של 1,000 ₪ לכל יום פיגור בפינוי המזנון והחזרתו למרכז וזאת מבלי לפגוע בכל סעד משפטי אחר.

9. מניעת מטרדים

9.1. המפעיל יפעיל את המזנון ויקיים אחר כל התחייבויותיו על פי הסכם זה, תוך שיתוף פעולה ותיאום מלא עם הנהלת המינהל, תוך התחשבות מרבית בצורכי התנהלות המינהל באופן שוטף, ויעשה כמיטב יכולתו למנוע תקלות והפרעות מכל סוג שהוא למרכז.

9.2. המפעיל ו/או מי מטעמו מתחייב לנהוג באדיבות תוך שמירה על הסדר והניקיון ולהימנע מביצוע כל פעולה או מחדל שיש בהם או עלולים לגרום נזק או מטרד או מכשול או הפרעה למשתמשים וכן לא להרשות לעובדיו ו/או מי מטעמו להיכנס ולשהות בשטחי המינהל מעבר למינימום הנדרש לצורך קיום תנאי הסכם זה.

10. עובדי המפעיל

10.1. המפעיל מתחייב לבצע את התחייבויותיו על פי הסכם זה, באמצעות עובדים מתאימים, מקצועיים, מיומנים ומנוסים, לשביעות רצון המינהל, ולשם כך, מתחייב להעסיק בעצמו ועל חשבונו את כל כח האדם המתאים והדרוש לשם מילוי התחייבויותיו על פי ההסכם.

10.2. המפעיל מתחייב להפסיק עבודתו של כל עובד שלו, וכל אדם אחר הנמצא בשירותו והמועסק על ידו בקשר עם ביצוע התחייבויותיו על פי הסכם זה.

10.3. כדי לקיים את המטרות החברתיות של מיזם זה המפעיל מתחייב לפעול בהתאם לתוכנית שהגיש במסגרת הצעתו ו/או בהתאם להערות המינהל.

10.4. המפעיל ידאג שכל עובדיו ימסרו אישורים מאת משטרת ישראל לפי החוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסד המכוון למתן שירות לקטינים, התשס"א-2001. שמות העובדים והאישורים כאמור יימסרו למרכז. המפעיל מתחייב כי לא יעסיק עובד במסגרת ביצוע עבודה במזנון בטרם קיבל אישור ממשטרת ישראל כי אין מניעה להעסקתו לפי החוק.


11. מעמד המפעיל

11.1. מובהר למען הסר ספק, כי מעמדו של המפעיל לגבי המזנון, המקרקעין עליהם הוא נמצא וכל המחובר אליהם חיבור של קבע יהיה של בר רשות בלבד.

11.2. המינהל מאפשר למפעיל את הכניסה למקרקעין ולמזנון אך ורק על מנת לאפשר לו את קיומו של הסכם זה ואין בה משום מתן חזקה או כל זכות אחרת למפעיל במזנון או במקרקעין כאמור.

11.3. המפעיל מבין ויודע כי הוא המינהל הוא בר רשות בשטח הקאנטרי, וכי חוזה התקשרות זה טעון הסכמה מראש ובכתב של מינהל קהילתי פסגת זאב. בכל מקרה בו תחליט העירייה או כל גורם אחר מטעמה להפסיק את חוזה ההפעלה בין המינהל לעירייה, יופסק באופן מידי חוזה זה בין המפעיל למינהל וזאת מבלי שהמינהל יחויב לשלם סכום כלשהו למפעיל בגין הפסקת ההתקשרות.

12. פיקוח על ביצוע ההסכם

12.1. המינהל ימנה מנהל או עובד המינהל אשר יפקח על ביצועו של הסכם זה (להלן: "המפקח") .

12.2. המפקח יהיה רשאי לבדוק מטעם המינהל בכל זמן שהוא את אופן אספקת המוצרים, וכן לבדוק את אופן הובלתם וכל היבט הנוגע לקיום התחייבויותיו של המפעיל על פי הסכם זה.

12.3. המפעיל מתחייב למלא במלואה אחר כל הוראה בכתב או בעל פה שתינתן לו על ידי המפקח בקשר לביצוע התחייבויותיו על פי ההסכם.

12.4. כל סמכות שהוענקה למפקח לפי הסכם זה תהיה תקפה ושרירה גם לגבי כל נציג אחר מן המינהל.

13. התמורה

13.1 תמורת הענקת הרשות להפעלת המזנון יהא המפעיל חייב לשלם למרכז תשלום חודשי בסך של ____________ ₪ (ובמילים : ____________________) + מע"מ ככל שיחול על התקשרות זו. המע"מ ישולם באמצעות טופס עסקת אקראי כפי שמונפק על ידי שלטונות מע"מ. כאשר סכום זה יהא צמוד למדד המחירים לצרכן כמפורט בסעיף 13.4 (להלן: "התמורה") וישולם באמצעות הוראת קבע ישירות לחשבונו של המינהל.

13.2 פעם בשנה תעודכן התמורה כהגדרתה לעיל באמצעות תוספת של הפרשי הצמדה למדד המחירים לצרכן כאשר מדד הבסיס יהא המדד האחרון הידוע במועד האחרון להגשת הצעות למכרז, והמדד הקובע יהא המדד הידוע בתום כל שנת הסכם. ממועד העדכון ישלם המפעיל למרכז את התמורה המעודכנת וזאת עד לתום שנה קלנדרית שאז תתעדכן התמורה שוב. (בכל מקרה בו המדד הקובע יפחת ממדד הבסיס לא תפחת התמורה לתשלום).
13.3 המפעיל מתחייב לשלם את התמורה החודשית עד ה5 לכל חודש. התשלום יתבצע בהעברה בנקאית או בשיק מזומן.

13.4 מוסכם בין הצדדים כי כל איחור, מכל סיבה שהיא, מעבר ל-5 ימים בתשלום סכום מן הסכומים הנקובים בהסכם זה ובמיוחד הסכומים הנקובים בסעיף 12.2 יהווה הפרת יסודית של ההסכם ויזכה את המינהל לבטל הסכם זה ולדרוש את פינוי המפעיל מהמזנון לאלתר וזאת מבלי לפגוע בזכויות המינהל לכל סעד ו/או נוסף.

13.5 מבלי לפגוע באמור בהסכם זה, הרי שכל איחור בתשלום סכום מן הסכומים הנקובים בהסכם זה יחייב את המפעיל בתשלום עפ"י טבלת הקנסות המופיעה בנספח ה' לחוזה וכן ריבית חודשית של 4% על כל סכום שלא שולם במועדו לכל חודש או לחלק יחסי מהחודש.


13.6 כמו כן יישא המפעיל בתשלום הוצאות חשמל ומים בהתאם למונה שיותקן.


14. היעדר יחסי עובד ומעביד והעסקת עובדים מיומנים

14.1. מודגש בזה, כי המפעיל הינו במעמד של מפעיל עצמאי וכי אין ולא יהיו יחסי עובד ומעביד בין המינהל לבין המפעיל ו/או מי מעובדיו המוצבים במבנים נשוא הסכם זה ו/או מי מטעמו.

14.2. חוזה זה יהיה חוזה קבלנות כמשמעותו בחוזה קבלנות, תשל"ד - 1974. מוסכם בזה במפורש, כי השירותים, שהמפעיל מספק למרכז במסגרת הסכם זה יינתנו במסגרות ארגוניות של הקבלן בלבד.

לעניין זה "מסגרת ארגונית" - לרבות איתור עובדים, העסקתם, ניהול כל משא ומתן עמם, השגחה מתמדת על פעילותם, תשלום שכרם וכל תשלום סוציאלי או אחר נלווה אגב העסקתם, פיטוריהם והאחריות לכך, והטלת משמעת כמקובל במסגרת המפעיל.

14.3. המפעיל מתחייב למלא אחר הוראות כל דין באשר להעסקת עובדיו, לרבות תשלום שכרם, תשלומים סוציאליים, והבטחת כל הזכויות העומדות לעובדיו על פי כל דין. המפעיל מתחייב כי לעובדיו ישולם, לכל הפחות, שכר המינימום כפי שיקבע מעת לעת בחוק, וכי, לדרישת המינהל, ימציא אישור רו"ח על כך. המפעיל מצהיר כי כל זכות אשר תעמוד למי מעובדי המפעיל על פי כל דין או הסכם תחול כלפי המפעיל בלבד.

14.4. המפעיל מתחייב לשפות את המינהל בגין כל סכום אשר יחויב המינהל לשלם על פי פסק דין או הסכם פשרה בגין תביעה של מי מעובדי המפעיל לרבות פסק דין או קביעה בעניין יחסי עובד- מעביד בין מי ממועסקי המפעיל ובינו, כולל הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין, וזאת בתוך 30 ימים מדרישת המינהל.

14.5. המפעיל מתחייב להעסיק בביצוע השירותים עובדים מיומנים וכשירים, במספר הדרוש לביצוע השירותים כנדרש בהסכם.
14.6. למען הסר ספק מובהר כי בשום נסיבות לא ייווצרו יחסי עובד מעביד בין המינהל לבין עובדי המפעיל המועסקים לצורך קיום הפעילות.
14.7. המפעיל מצהיר בזה, כי הודיע והבהיר לכל מי מהמועסקים על ידו בביצוע הסכם זה, כי בינם לבין המינהל לא יתקיימו כל יחסי עובד - מעביד.

14.8. תשלומים בגין המועסקים:

(1) המפעיל מתחייב בזה לשלם עבורו ועבור כל המועסקים על ידו בביצוע חוזה זה את כל התשלומים, שחובת תשלומם מוטלת עליו על פי כל דין ו/או על פי הוראות ההסכמים הקיבוציים הכלליים, שבין לשכת התיאום של הארגונים הכלליים לבין ההסתדרות ו/או כל הסכם קיבוצי, שהוא בר תוקף בענף המתאים, ו/או כפי שהסכמים אלה יתוקנו לרבות צווי הרחבה שיוצאו על פי הסכמים אלה לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, את תשלומי מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, תשלומים על פי חוק שעות עבודה ומנוחה, דמי מחלה, דמי חופשה שנתית, שכר מינימום, קרנות עובדים, תשלומי פנסיה, תנאים סוציאליים ולפעול בהתאם לחוק להגברת האכיפה בדיני העבודה וכיו"ב וכן מתחייב הוא לקיים את כל ההוראות האמורות, המתייחסות למועסקים על ידו.
(2) מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל מתחייב הקבלן לשלם למועסקים על ידו במסגרת הסכם זה שכר שלא יפחת מהמינימום הקבוע בחוק כולל הפרשה לזכויות הסוציאליות, ולרבות עדכוניהם של שיעורים אלה עפ"י כל דין מעת לעת, ועם קביעת ערך "שעת העבודה" על ידי שר התמ"ת מתחייב הוא לשלם לעובדיו את "ערך שעת העבודה" אשר תקבע על ידי שר הכלכלה, ואשר תשקף את מלוא עלות השכר המתחייבת מכוח החוק וצווי ההרחבה, כפי שיתעדכנו מעת לעת.

(3) כמו כן מתחייב הקבלן, שלא להביא לפיטורי עובדיו בסמוך לתקופת הפיטורים אשר מזכה בפיצויים, אלא אם כן משלם לעובדיו את הזכויות הסוציאליות המגיעות להם כנהוג וכמקובל על פי כל דין, הסכם קיבוצי, צו הרחבה ונוהג.


14.9. מוסכם בזאת, כי אם המפעיל יפר את אחת או יותר מהוראות הדין ו/או אחת או יותר מהוראות חוזה זה בכל הנוגע לעובדים המועסקים על ידו, וכפועל יוצא מכך ייתבע , חלילה, המזמין על ידי אחד מעובדי המפעיל, כי אז מתחייב המפעיל לשפות ולפצות את המזמין בקשר לתביעה שתוגש כאמור על ידי העובד כנגד המזמין, וזאת מיד עם דרישתו הראשונה.

בנוסף המפעיל מתחייב לשפות את המזמין, עם דרישתו הראשונה, בגין כל נזק שייגרם למזמין כתוצאה מכל תביעה ו/או קביעה בדבר קיומם של יחסי עובד ומעביד בין מי מעובדי המפעיל למזמין בכל מקרה לרבות גם אם המפעיל לא הפרה את הוראות החוק והדין.

14.10. כמו כן ידוע למפעיל והוא חוזר ומצהיר, כי אם הוא לא יקיים אחת או יותר מהוראות החוזה בקשר לעובדיו ואם לא יפעל על פי דין בכל הקשור לאמור לעיל, יראו בכך הפרה יסודית של חוזה זה.


15. אחריות וביטוח – לאישור עוה"ד יהודית קבדה
15.1. המפעיל יהיה אחראי לכל הוצאה, הפסד, תאונה, חבלה, אובדן, קלקול או נזק שהוא, ישיר או עקיף, לגוף, רכוש או אחר, שייגרם לצד שלישי כלשהו ו/או למרכז ו/או למרכז ו/או למשתמשים ו/או לעובדי המפעיל ו/או לקבלני המשנה ולכל מי שהמפעיל אחראי לגופו ו/או לרכושו ו/או לכל מי שבא בשמו או מטעמו, כתוצאה מהפרת התחייבויות המפעיל כלפי המינהל כלפי צד שלישי ו/או ממעשה או מחדל של המפעיל, עובדיו, שלוחיו, אלה הנתונים למרותו, קבלני המשנה שלו ועובדיהם, שלוחיהם ומי שנתון למרותם ו/או המצויים במפעל ובסביבתו.

15.2. המפעיל משחרר בזאת את המינהל ו/או מי מעובדיו ו/או מי מטעמו ו/או המשתמשים, מכל אחריות או חובה שהיא בקשר לכל הוצאה, הפסד, תאונה, חבלה, אובדן, קלקול או נזק שהוא, ישיר או עקיף, לגוף, רכוש או אחר, שייגרם לצד שלישי כלשהו ו/או למרכז ו/או לעובדיו ו/או למי מטעמו ו/או לעובדי המפעיל ו/או לקבלני המשנה ולכל מי שהמפעיל אחראי לגופו ו/או לרכושו ו/או לכל מי שבא בשמו או מטעמו, לרבות אחריות כלשהי כלפי קבלני המשנה ו/או מי מטעמם, בין אם נגרמו באקראי, בין אם נגרמו כתוצאה מהפרת התחייבות של המפעיל, בין אם היו תוצאה של פעולה או מחדל ובין אם נגרמו מחמת תאונה בלתי נמנעת. שום הוראה מהוראות הסכם זה אין בה ולא תתפרש כדי לעשות את המינהל או כל אדם או גוף הפועלים בשמו או מטעמו אחראים, או כדי לחייבם בפיצויים או אחרת, בגין כל הוצאה, הפסד, תאונה, חבלה, אובדן, קלקול או נזק כנ"ל.

15.3. המפעיל יהיה חייב לפצות ו/או לשפות את המינהל, מיד עם דרישתו הראשונה, בגין כל נזק שייגרם כאמור לעיל, ישיר או עקיף, או כל הפסד וכל תשלום שיהיה עליהם לשלם (יחד או לחוד) בשל כל דרישה ו/או תביעה שתוגש נגד המינהל פסק דין שייפסק כנגדם, לרבות הוצאות, קנס או תשלום חובה מנהלי או שיפוטי אחר שיוטל עליו, והמפעיל מתחייב לשלם כל סכום כאמור, במקום המינהל או למרכז, וכן, לשאת בכל ההוצאות שנגרמו למרכז, לרבות הוצאות ושכר טרחת עורך דין. המינהל יידע את המפעיל על כל דרישה ו/או תביעה כנ"ל ויאפשר לו להתגונן מפניה.

15.4. המפעיל ינקוט בכל האמצעים למניעת נזק או אובדן לאדם או לרכוש, במהלך מתן השירותים.

15.5. מבלי לגרוע מאחריות המפעיל על פי הסכם זה ו/או על פי כל דין, מתחייב המפעיל לערוך ולקיים, על חשבונו, למשך כל תקופת ההסכם וכל עוד אחריותו מכוחו קיימת, את הביטוחים המפורטים באישור עריכת הביטוח המצורף להסכם זה כנספח ד', והמהווה חלק בלתי נפרד ממנו (להלן: "ביטוחי המפעיל" ו/או "אישור עריכת הביטוח", לפי העניין), אצל חברת ביטוח מורשית כדין בישראל ובעלת מוניטין.

15.6. ללא צורך בכל דרישה מצד המינהל, מתחייב המפעיל להמציא לידי המינהל, לפני חתימת הסכם זה וכתנאי להפעלת המזנון, את אישור עריכת הביטוח, כשהוא חתום בידי מבטחיו. כמו כן, מיד בתום תקופת הביטוח, מתחייב המפעיל להמציא לידי המינהל אישור עריכת ביטוח מעודכן בגין חידוש תוקף ביטוחי המפעיל לתקופת ביטוח נוספת, ומידי תקופת ביטוח, כל עוד הסכם זה בתוקף ו/או לתקופה מאוחרת יותר כמפורט בסעיף 15.5 לעיל.

15.7. מובהר כי גבולות האחריות הנדרשים במסגרת ביטוחי המפעיל כמפורט באישור עריכת הביטוח שבנספח ג' הינם בבחינת דרישה מזערית המוטלת על המפעיל שאינה פוטרת אותו ממלוא חובתו על פי הסכם זה. המפעיל מצהיר ומאשר כי יהיה מנוע מלהעלות כל טענה כלפי המינהל ו/או מי מטעמה בכל הקשור לגבולות האחריות כאמור.

15.8. המינהל יהא רשאי, אך לא חייב, לבדוק את אישור עריכת הביטוחים שיומצא על ידי המפעיל כאמור לעיל, והמפעיל מתחייב לבצע כל שינוי ו/או תיקון ו/או התאמה ו/או הרחבה שיידרשו על מנת להתאים את הביטוחים נושא האישור להתחייבויותיו על פי הסכם זה.

15.9. המפעיל מצהיר ומתחייב, כי זכויות המינהל לעריכת הבדיקה ולדרישת השינויים כמפורט לעיל אינן מטילות על המינהל ו/או מי מטעמו כל חובה ו/או כל אחריות שהיא לגבי הביטוחים נושא אישור עריכת הביטוחים, טיבם, היקפם, ותוקפם, או לגבי העדרם, ואין בהן כדי לגרוע מכל חובה שהיא המוטלת על המפעיל על פי הסכם זה ו/או על פי כל דין, וזאת בין אם דרשו עריכת שינויים כמפורט לעיל ובין אם לאו, בין אם בדקו את אישור עריכת הביטוחים ובין אם לאו.

15.10. ביטוחי המפעיל יהיו קודמים לכל ביטוח הנערך על ידי המינהל ויכללו סעיף לפיו מוותרים המבטחים על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בדבר שיתוף בביטוחי המינהל.

15.11. המפעיל פוטר את המינהל ו/או הבאים מטעמו מאחריות לכל אובדן ו/או נזק לציוד ו/או לרכוש המובא על ידו ו/או מי מטעמו לחצרי המינהל ו/או המשמש אותו לצורך הפעלת המזנון, ולא תהיה לו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי הנ"ל בגין אובדן ו/או נזק כאמור.

15.12. אם לדעת המפעיל יש צורך בעריכת ביטוחים נוספים ו/או משלימים לביטוחי המפעיל המפורטים בהסכם זה, מתחייב המפעיל לערוך ולקיים את הביטוחים הנוספים ו/או המשלימים כאמור. בכל ביטוח רכוש נוסף ו/או משלים לביטוחי המפעיל ייכלל סעיף בדבר ויתור המבטחים על זכות התחלוף כלפי המינהל ו/או הבאים מטעמו (ובלבד שהוויתור על זכות התחלוף כאמור לא יחול לטובת אדם שגרם לנזק בזדון).

16. הפסקת מתן השירותים

16.1. המפעיל מתחייב לכך שהמזנון יפעל ברציפות ותפעולו לא ייפגע בין בשל מחסור בעובדים ובין מכל סיבה אחרת. מוסכם בזה, כי המפעיל לא יהיה רשאי להשבית ו/או להפסיק את פעילות המזנון, מכל סיבה שהיא, ובכלל זה בשל סכסוך שבין המינהל ובין המפעיל ו/או סכסוך שבין המפעיל לעובדיו או בין המפעיל למרכז.

16.2. השבית ו/או הפסיק המפעיל את פעילות המזנון (באופן מלא או חלקי), מכל סיבה שהיא, יהא רשאי המינהל לחלט את ערבות הביצוע וזאת מבלי לגרוע מזכותו של המינהל לתבוע כל פיצוי בגין כל נזק ו/או הוצאה שנגרמו לו עקב הפרה זו של ההסכם.


17. ערבות לקיום ההסכם

17.1. להבטחת מילוי התחייבויותיו על פי הסכם זה, ימציא המפעיל למרכז, עד למועד שיידרש בהודעת המינהל בדבר זכייתו במכרז, ערבות בנקאית בלתי מותנית בגובה ___% מההתקשרות המיועדת ובנוסח המצורף להסכם זה כנספח ה'.

17.2. תוקפה של הערבות יהיה לכל תקופת ההסכם, בתוספת 30 יום או עד לקיום מלוא התחייבויותיו של המפעיל לפי הסכם זה, לפי המאוחר מבניהם.

17.3. הערבות תשמש כבטחון לקיום ולמילוי מדויק של כל הוראות ההסכם. מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, תשמש הערבות להבטחת ולכיסוי של:

17.3.1. כל נזק או הפסד מכל מין וסוג שהוא, ישיר או עקיף, העלול להיגרם למרכז או למי מטעמו עקב או בקשר עם כל הפרה או אי מילוי תנאי כלשהו מתנאי הסכם זה.

17.3.2. כל ההוצאות והתשלומים הקשורים במישרין ו/או בעקיפין למפעיל שהמרכז עלול להוציא או לשלם או להתחייב בהם בקשר עם הסכם זה.

17.4. בכל מקרה כאמור, יהיה המינהל רשאי לגבות את סכום הערבות, כולו או מקצתו, בפעם אחת או במספר פעמים, ולהיפרע מתוכו לגבי הנזקים, ההפסדים, ההוצאות והתשלומים כאמור.

17.5. נגבתה הערבות כולה או מקצתה, יהיה המפעיל חייב להשלים באופן מיידי ולא יאוחר מ- 7 ימים ממועד דרישת המימוש את סך הערבות כך שזו תהא, בכל עת, במלוא הסכום הנדרש בסעיף 18.1 לעיל.

17.6. בכל מקרה של הארכת תוקפו של ההסכם – על המפעיל להאריך את תוקפה של הערבות הבנקאית בהתאם לאמור בפרק זה, ולהמציא אישור על הארכת תוקף הערבות או ערבות בנקאית מחודשת בתוך 7 ימים ממועד הארכה..

18. תקופת ההסכם

18.1. תקופת ההסכם תהא 12 חודשים , אשר תחל להימנות ממועד חתימת ההסכם על ידי המינהל ותסתיים בכל מקרה ביום _____________.

18.2. למרכז שמורה זכות הברירה להאריך את ההתקשרות ב-2 תקופות נוספות של 24 חודשים נוספים כל אחת (אשר תסתיימנה ביום ______ או _______________ - לפי העניין ולכל היותר 5 שנים). הוארכה תקופת ההתקשרות ע"י המינהל כאמור, יחולו כל הוראות ההסכם ויתר מסמכי המכרז גם על תקופת ההתקשרות המינהל.

19. הסבת ההסכם

19.1. מוסכם בין הצדדים, כי אין המפעיל רשאי להעביר, להסב או להמחות את זכויותיו ו/או התחייבויותיו על-פי הסכם זה, כולן או חלקן ו/או להעסיק מפעיל משנה לביצוע איזו מהתחייבויותיו, אלא אם קיבל לכך את הסכמת המינהל מראש ובכתב. נתן המינהל את הסכמתו כאמור לעיל, אין ההסכמה האמורה פוטרת את המפעיל מאחריותו והתחייבויותיו לפי ההסכם ולפי כל דין.

19.2. המינהל רשאי להסב את זכויותיו ו/או התחייבויותיו לפי הסכם זה, כולן או חלקן, ובלבד שזכויותיו של המפעיל לפי הסכם זה לא תיפגענה.

20. הפרה וביטול ההסכם

20.1. המינהל רשאי להביא הסכם זה לידי סיום, על פי שיקול דעתו הבלעדי וללא צורך במתן נימוק ובהתראה של 30 יום.

20.2. מבלי לגרוע מהאמור דלעיל, הוראות סעיפים 2,5,9,10,13,14,15,17,19 להסכם זה הינן הוראות יסודיות והפרתן או הפרת אחת מהן תהווה הפרה יסודית של ההסכם. במקרה של הפרה יסודית יהיה המינהל זכאי לכל סעד ותרופה משפטיים העומדים לו על פי הסכם זה ועל פי כל דין ומבלי לגרוע מהזכויות לעיל יהיה המינהל רשאי לבטל את ההסכם, לתבוע פיצויים בגין הפרתו, ולהעביר ביצועו לגורם אחר.

20.3. מבלי לגרוע מהאמור בכל מקום אחר בהסכם זה, הרי שהאירועים הבאים ייחשבו כהפרה יסודית של הסכם זה ויזכו את המינהל בכל הזכויות המוקנות לו על פי ההסכם ועל פי כל דין במקרה של הפרה יסודית:
20.3.1. הטלת עיקול זמני או קבוע על ידי בית משפט או על ידי לשכת הוצאה לפועל לגבי נכסי המפעיל או זכויותיו, כולם או חלקם, והמרכז מצא כי העיקולים כאמור פוגעים ביכולת המפעיל לקיים את התחייבויותיו על פי הסכם זה, והעיקולים לא הוסרו בתוך 30 יום ממועד ביצועם.

20.3.2. נתקבלה החלטה של המפעיל בדבר פירוק מרצון, או הוגשה נגדו בקשה לפירוק אשר לא בוטלה תוך 30 יום, או ניתן צו פירוק כנגד המפעיל או אם ניתן צו הקפאת הליכים כנגד המפעיל, או במקרה שהמפעיל אינו תאגיד - אם הוכרז המפעיל כפושט רגל.

20.3.3. כשהוכח להנחת דעתו של המינהל כי המפעיל מסתלק מביצוע ההסכם או מפסיק ביצועו ו/או כאשר הוא מתרשל בביצוע מתן השירותים.

20.3.4. כשהמפעיל מסר את ההסכם כולו או מקצתו לאחר, או מעסיק מפעיל משנה בביצוע ההסכם ללא הסכמת המינהל מראש ובכתב.

20.3.5. כשהמפעיל לא חידש רישיון ו/או היתר ו/או אישור הנדרש ממנו על פי הסכם זה ועל פי כל דין (רישיון מותנה, אישור על בקשה לקבלת רישיון ו/או כל אישור אחר שאינו רישיון כנדרש בהסכם זה אינו מהווה חידוש).

20.4. בנוסף ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, בכל אחד מהמקרים הבאים יפצה המפעיל את המינהל בהתאם לסכום הנקוב בצידם:






טבלת קנסות:
פירוט ההפרה פיצויים מוסכמים
1. יום איחור בתשלום כל תמורה בהתאם ללוח התשלומים 250 ₪
2. מכירת אלכוהול למי שטרם מלאו לו 18 ו/או ללא הצגת ת.ז 1,500 ₪
3. שעת איחור בפתיחת המזנון – לפי לוח שעות הפתיחה סעיף 5.1 200 ₪ לכל שעת איחור (בין שעה ל5 שעות)
4. יום שלם ללא פתיחת המזנון 1,000 ₪ (מעבר ל5 שעות ייחשב יום שלם)
5. השארת אשפה פזורה במשך כמה שעות 500 ₪
6. תוצאות לא תקינות לבדיקת מזון במעבדה 1,000 ₪
7. יום איחור בפינוי המזנון בסיום ההסכם 1,000 ₪ לכל יום איחור


א. המזמין זכאי לנכות את סכום הפיצויים המוסכמים הנקובים בטבלה לעיל מכל תשלום שיגיע לספק או לחלטם מהערבות או לגבותם בכל דרך חוקית אחרת, הכל לפי שיקול דעתו הבלעדי.

ב. ניכוי הפיצויים המוסמכים מהתשלומים המגיעים לספק לא ישחררו את הספק מהתחייבויותיו על פי חוזה זה.




21. כללי

21.1. הימנעות המינהל מלעשות שימוש בזכויות המוקנות לו על פי ההסכם במקרה מסוים או הסכמה לסטות מתנאי הסכם זה במקרה מסוים - אין בה ולא תפורש כוויתור על זכות מזכויותיו, לא תהווה תקדים ולא ילמדו ממנה גזרה שווה למקרה אחר.

21.2. לכל שינוי או תיקון להסכם זה לא יהיה תוקף אלא אם כן ייעשה במסמך בכתב חתום על ידי שני הצדדים.

21.3. כתובות הצדדים יהיו כאמור בכותרת ההסכם וכל הודעה תחשב כנמסרה בתוך 3 ימים ממועד משלוחה בדואר רשום, או במועד משלוחה בפקסימיליה בכפוף לאישור טלפוני לקבלתה, או במועד מסירתה במסירה אישית.


ולראיה באו הצדדים על החתום



__________________ _______________
המינהל המפעיל

img